Малкият бизнес в САЩ против еко-политика на търговската камара 07.03 | 14:49
Кампания на 350.org против Камарата събира скоростно подкрепата на малките американски компании

Малкият бизнес в САЩ и позицията му относно климатичните промени са забравени от Американската търговска камара, показва кампания на 350.org под надслов "Американската търговска камара не говори от мое име".
Около седмица след началото на кампанията над 1000 малки американски фирми са се присъединили към инициативата. Авторите на инициативата очакват, че до една година присъединилите се ще са в пъти повече, може би над 100 хил. компании.
Самата кампания е инициирана от Уилям Маккибън – основател на 350.org. Той се вдъхновява от проучване на организацията ChamberWatch, която извършва проверка на даренията за Американската търговска камара и открива, че 55% от финансиране идва от едва 16 големи компании. Всяка от тези компании е дала най-малко 1 млн. долара на камарата.
Проблемите с позицията на Американската търговска камара не са новост. Преди години Apple напусна организацията заради несъгласие по отношение на глобалното затопляне. Nike пък се оттегли от борда на камарата, защото никой не се консултира с популярната компания.
Водещи
-
Проф. Маринов: Пеевски държи в стоманена ръкавица ГЕРБ, те ще изпъляват всяко негово желание
Политическият анализатор определи опозицията като неефективна и беззъба
18.10 | 12:20
-
В Пловдив обраха доброволци, спасявали хора в Елените
Посегателството е станало в Спасителен клуб за бъдеще
18.10 | 12:00
-
Задържаха 11 бежанци край Бургас
18.10 | 11:42
-
Намалиха срока на шофьорските книжки на хората с увреждания - от 10 на 5 г.
Хора с увреждания от цялата страна излязоха снощи на протест срещу нови регламенти за...
18.10 | 11:20
Най-четени
-
След срещата Тръмп - Зеленски: "Томахоук" за Украйна - под въпрос
"Даването на Украйна на "Томахоук" ще означава по-голяма ескалация и много лоши неща могат да...
18.10 | 09:45