Toyota – най-зелената компания 27.07 | 09:10

Трето място в класацията на Interbrand заема Siemens

От Елена Коцева

Компанията Toyota е най-зеления бранд в класация съставена от от консултантската агенция Interbrand.

Според анализа на Interbrand, защитата на околната среда е една от приоритетните задачи за автомобилния производител.

Едно от определящите неща за класирането е как брандът се възприема от потребителите и дали фирмата участва в различни екологични инициативи.

В рамките на изследването агенцията е направила проучване в 10 страни по целия свят, включително Япония, Китай, Индия, САЩ, Великобритания, пише Marketing Week.

Второ и трето място в класацията се заемат от корпорацията 3M и компанията Siemens.

През 1997 година компанията Toyota пусна на пазара хибрида Toyota Prius. В момента този модел се счита за един от най-щадящите околната среда-

През 2010 година Forbes класира Toyota Prius заедно с Honda Civic Hybrid на първо място за най-екологичен автомобил.

Водещи

Най-четени