6 206 787 лв. са похарчили партиите за предизборна кампания за вота на 2 април 24.06 | 11:15
И този път най-голям дял е бил насочен към реклама в медиите
Подадените в Сметната палата отчети показват, че разходите на партиите в предизборната кампания за последните парламентарни избори възлизат общо на 6 206 787 лв.
21 партии и коалиции бяха регистрирани за вота. Това е значително намаление в сравнение с кампанията от октомври, 2022 г., съобщават от Института за развитие на публичната среда. На вота в края на миналата година разходите на участниците в изборите са били в размер на 8.1 млн. лв.
И този път най-голям дял е бил насочен към реклама в медиите. 76% са отишли за разпространение на партийните послания.
Водещи
-
Нерадостна прогноза за трудовите възнаграждения у нас през 2026 г.
Заплатите в България ще продължат да се повишават, но със значително по-бавен темп през...
23.11 | 18:00
-
Фон дер Лайен за мирния план за Украйна: Да включва още влизане в ЕС и НАТО
Тя призова "централната“ роля на Европейския съюз да бъде "напълно призната
23.11 | 17:00
Най-четени
-
ОИК-Варна не е разгледала сигналите за отстраняване на Коцев - той остава кмет, засега
"Победа за варненци!", заявиха от ПП, обявявайки, че заседанието на комисият е приключило
23.11 | 13:00
-
Жена обра касата на църква пред детето си
Кадри от деянието бяха публикувани в социалните мрежи и предизвикаха вълна от възмущение
23.11 | 12:20
-
Нерадостна прогноза за трудовите възнаграждения у нас през 2026 г.
Заплатите в България ще продължат да се повишават, но със значително по-бавен темп през...
23.11 | 18:00
-
Атанас Зафиров: Няма място за безцелни промени между двете четения на бюджета
По темата "Лукойл" вицепремиерът и лидер на БСП подчерта, че се е избегнала сериозна кризисна...
23.11 | 14:30