6 206 787 лв. са похарчили партиите за предизборна кампания за вота на 2 април 24.06 | 11:15
И този път най-голям дял е бил насочен към реклама в медиите

Подадените в Сметната палата отчети показват, че разходите на партиите в предизборната кампания за последните парламентарни избори възлизат общо на 6 206 787 лв.
21 партии и коалиции бяха регистрирани за вота. Това е значително намаление в сравнение с кампанията от октомври, 2022 г., съобщават от Института за развитие на публичната среда. На вота в края на миналата година разходите на участниците в изборите са били в размер на 8.1 млн. лв.
И този път най-голям дял е бил насочен към реклама в медиите. 76% са отишли за разпространение на партийните послания.
Водещи
-
18 години затвор за убиеца на психолога Иван Владимиров-Нав
Изстрелът е произведен с дясната ръка, а пистолетът е бил на сантиметри от главата
07.05 | 20:40
-
Всяка пета медсестра е в пенсионна възраст
Дефицитът на такива кадри е световен проблем, но у нас той е още по-остър
07.05 | 20:20
-
Вижте какво решава правителството утре
Министерският съвет ще проведе заседание от 10 ч.
07.05 | 20:00
Най-четени
-
Сачева за пенсионната система: Нашата цел не е да правим революции, а подобрения
Пътната карта за пенсионната система трябва да има надпартиен консенсус и трябва да бъде...
07.05 | 19:00
-
След кратко примирие преди Великден: Битката за БОК продължава с пълна сила
Весела Лечева с 4 искания към Стефка Костадинова
07.05 | 16:45
-
Нефтопродукти с неустановен състав и произход пак изплуваха по плажове в Поморие
Кметът на Поморие отказва да коментира, бил зает
07.05 | 14:30