Интересите ни в Twitter стават основа за таргетирана реклама 31.08 | 09:54
Сайтът ще следи какво четем и пишем, за да решава какви оферти да ни предлага
![Интересите ни в Twitter стават основа за таргетирана реклама](http://inews.bg/pictures/617323_1004.jpg)
Сайтът за микроблогове Twitter обяви, че прави промени в своята политика, така че да позволи на рекламодателите да излъчват по-таргетирана реклама, която ще е и на по-изгодна цена.
От блога на компанията става ясно, че рекламодателите ще могат да избират от предварително изготвен списък с интереси тази сфера, към която се отнася тяхното послание. По този начин рекламата им ще бъде насочена само към потребителите, интересуващи се от конкретната сфера.
Ще се взима предвид какво чете и туитва всеки един потребител и базата на тази информация той ще бъде категоризиран в една или повече групи по интереси.
Компаниите с по-широк профил съответно ще насочват посланията си към много по-голяма група от хора, а за фирмите с много нишови продукти ще се подбират по-малък брой потребители, но пък именно тези, които биха се заинтересували от рекламата.
Според ръководството на социалната мрежа "когато хората откриват в Twitter нещата, от които имат интерес, това е добре едновременно и за рекламодателите, и за потребителите".
За да направи новата рекламна възможност още по-привлекателна за компаниите, Twitter стартира и с примамливи цени за нея. Най-ниската искана такса за туит е един цент, макар и тарифите да варират според кръга от интереси.
В края на юни сайтът прескочи границата от половин милиард потребители, но, както много други безплатни проекти, и Twitter изпитва трудности да осребри потребителската си база и да генерира приходи. Създадената през 2006 г. компания се надява да тръгне уверено по пътя на други фирми от бранша, които залагат на таргетираната реклама, за да постигат дългосрочна стабилност на финансовото си положение.
От години Google таргетира излъчваната реклама според търсенията на потребителите, а Facebook насърчава харесванията на страници, за да проучва интересите на своите членове, докато до момента Twitter не беше правил сериозни стъпки в тази посока.
Водещи
-
Проф. Ханке: Приемането на еврото би било огромна грешка, играете си с огъня
"Ако преминете от де факто членство в еврозоната към де юре, нямате повече никакви опции,...
08.02 | 18:00
-
Приближават ли ни AI-оръжията към Апокалипсиса?
08.02 | 17:40
-
Жената, заклала децата си във Вакарел, взела ножа от бакалията
След като убила рожбите си, отишла да купи и въже да се беси
08.02 | 17:20
-
Ергенки със силикон завладяват екрана утре вечер, кои са те?
Риалитито се завръща с нов сезон още тази неделя, 9 февруари
08.02 | 17:20
Най-четени
-
Война в мрежата заради рекламен клип с Мария Бакалова
Правителството го изтри, излагала ни пред Тръмп
08.02 | 15:30
-
Първан Симеонов: Скептицизмът към еврото се дължи на застаряващото население
Над 57% от българите са „против“ България да приеме евровалутата
08.02 | 13:00
-
Жената, заклала децата си във Вакарел, взела ножа от бакалията
След като убила рожбите си, отишла да купи и въже да се беси
08.02 | 17:20