ВИДЕО Мис Силикон, фучаща с 256 км/ч, се оказа рецидивист на пътя 09.01 | 15:46
Катрин Йорданова е „Мис Силикон“ за 2022 г. и не за първи първи път шофира безразсъдно. В профила ѝ в социалните мрежи има поне пет видеа, в които младата дама снима и кара с висока скорост

Българската инфлуенсърка Катрин Йорданова предизвика гневни реакции заради своето видео, в което шофира с близо 260 км/ч по магистрала "Тракия". На кадрите се вижда, че тя подминава два ограничителни знака за скорост и предупреждения от навигацията.
Йорданова е "Мис Силикон" за 2022 г. и не за първи първи път шофира безразсъдно. В профила ѝ в социалните мрежи има поне пет видеа, в които младата дама снима и кара с висока скорост.
"Това не е първият случай, в който тя шофира и заснема клипове, разговаря с нейната аудитория, което е опасно. При това момиче действително е рецидив. Това е опасен маниер на поведение.
Секунда невнимание води до пътнотранспортно произшествие. Градските автомобили не са подготвени за това да се удариш с 200 км/ч и да ти няма нищо. Автомобилът от клипа не е такъв, който би издържал по нашите пътища", казва Диана Русинова, Европейски център за транспортни политики, пред bTV.
Публикуването на такъв клип в социалните мрежи има негативен ефект върху потребителите и особено младите, казва Диана Русинова.
"Много млади хора се подвеждат и смятат, че щом тя може, значи всички други могат, а не може. Опасно е не само за теб, а за всички останали на пътя", допълва тя.
Какво е чувството да караш с 260 км/ч?
"При някои хора, ако лентата им е 4-метрова, когато вдигнат 260 км/ч се смалява и става по-тясно. При всеки е различно. Не препоръчвам на никой да кара с толкова, пътят не е писта. Това е много опасно. При скорост от 260 км/ч караш с една ръка, не можеш да реагираш по смъртно. С тази една ръка най-много да направи още по-голямо произшествие. Като състезател имам удар с 200 км/ч, знам какво е и не го препоръчвам на никого", обяснява автомобилният състезател Иван Влъчков.
Георги Фиков, който е добре познат на полицията и медиите с дрифтовете си по жълтите павета, се извини за своето поведение на пътя.
"Случвало се е да съм правил грешки, за което съм разбрал, но най-тежкото е, че съм го изпитал на собствен гръб. Претърпял съм тежка катастрофа, след която най-пострадалият бях аз, но само с натъртвания и леки травми. След ситуациите на жълтите павета нямам никакви нарушения. Целият проблем според мен е, че в България няма къде да можем да даваме газ и да си пробваме колите", разказва Георги Фиков.
Затова се работи за изграждане на места, в които шофиране с висока скорост да бъде в контролирана среда.
Водещи
-
Асен Василев е петият заподозрян по делото "Коцев"
Софийският градски съд решава дали да остави в ареста кмета на морската столица
11.07 | 20:13
-
15 467 зрители са присъствали на стадион „Георги Аспарухов“ в четвъртък вечер
Двубоят между Левски и Апоел Беер Шева се оказа най-посетеният мач от първия предварителен...
11.07 | 18:00
-
До края на годината ще бъдат осигурени близо 200 единици различна техника за гасене на пожари
Сред тях са още 20 дрона за наблюдение, над 70 мобилни системи, различни видове пожарни, каза...
11.07 | 17:20
-
Експерт обяснява кога може да се придобие собственост по давност и как да се защитят правата пред Европейския съд
Права при наследени имоти
11.07 | 16:59
Най-четени
-
Борисов заяви, че всички държави завиждат на България за успехите
Борисов поздрави МВР за разбитата нелегална фабрика за цигари в Хасковско.
11.07 | 10:15
-
Вотът на недоверие не мина: Политически реакции, след като кабинетът „Желязков“ оцеля
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов
11.07 | 10:45
-
Павел: Вече мога да го обявя официално - за второ лято съм в Дуранкулак
Той застава рамо до рамо с Ралица Паскалева, с която вече снимат най-новите епизоди на...
11.07 | 12:45
-
Росен Желязков обеща помощ на Зеленски за възстановяването на Украйна след войната
Кредитен рейтинг и икономически перспективи
11.07 | 13:30