Защо „Под прикритие“ продължава да е лидер 04.03 | 17:40
Сериалът е сред най-харесваните продукции у нас

Може и bTV да беше първата, която започна да прави български сериали, но БНТ определено избра най-правилния сюжет. Поредицата "Под прикритие" вече четири сезона е сред любимите продукции на българския зрител. Доказа го и миналата неделя, когато успя да направи Националната телевизия втора по гледаемост.
Реалистичният и модерен поглед към престъпния свят у нас определено привлича много зрители пред екрана. Голяма част от аудиторията следи епизодите и в интернет. Според данните на пийпълметричната агенция ГАРБ сюжетът от последната неделя е събрал пред екрана младата и лоялна аудитория – в това число спадат двете търговски групи 18-49 и 24-54 години. Рейтингът на медията в тези възрастови групи е съответно 5,5% и 5,4%.
Колко общо са били зрителите на епизода от миналата седмица, разберете на Econ.bg.
Водещи
-
Събраха над 48 хил. лв. за пострадалите от пожарите в Трънско
Това съобщи кметът Цветислава Цветкова
05.08 | 16:45
-
Даниел Вълчев - кандидат президент на ГЕРБ?
05.08 | 16:16
Най-четени
-
Над Западна България и днес ще вали, утре също ще бъде дъждовно
След 2 часа лятото леко ще започне да се връща в София. Следобед отново обаче ще завали.
05.08 | 10:45
-
27 г. от смъртта на Тодор Живков
Стилизиран венец с цветовете на руското знаме е положен на гроба на диктатора Тодор Живков
05.08 | 09:00
-
Апаши свиха кабели по влаковата линия София - Бургас
Настъпи хаос с расписанията, а искра предизвика пожар
05.08 | 13:45
-
Заловиха контрабандни стоки за над 150 000 лв. на „Капитан Андреево“
Недекларираните стоки са задържани
05.08 | 11:30