Около 200 милиона души в света се определят като „създатели на съдържание“ 16.08 | 15:30
В разговора им става ясно, че по-малко влиятелните създатели на съдържание, с по-малко от 50 000 последователи, играят важна роля за стимулиране на растежа в сектора.

Около 200 милиона души се определят като "създатели на съдържание" и много от тях искат да превърнат тази страст в свой основен източник на доходи. Това каза Ронан Харис, президент на SnapChat за Европа, Близкия изток и Африка, цитиран от Euronews.
Той, заедно със съоснователя на Influencer.com Каспър Лий и създател на готварско съдържание Ту Нгуен обясняват как икономиката на инфлуенсърите, която се оценява на 250 милиарда долара, променя бъдещето на бизнеса.
В разговора им става ясно, че по-малко влиятелните създатели на съдържание, с по-малко от 50 000 последователи, играят важна роля за стимулиране на растежа в сектора.
Според Харис бизнесът намира нови начини за партньорство с все по-голям брой онлайн влиятелни личности.
Водещи
-
Асен Василев призова: Да подкрепим протеста на младите лекари
Борислав Сарафов се разпорежда незаконно с държавни средства и трябва да бъде задържан, каза...
04.10 | 15:30
-
Големият седмичен хороскоп на Тамара Глоба
Ето какво могат да очакват всички зодии от 6 до 12 октомври
04.10 | 14:30
-
МВР: Няма данни за хора в риск
04.10 | 14:00
Най-четени
-
Оглеждат състоянието на сградите в Елените и дали те са безопасни за обитаване
Областният кризисен щаб призовава гражданите да се въздържат от пътуване към засегнатия район
04.10 | 12:00
-
Тежка катастрофа на пътя между Лясковец и Елена, има жертва
Загинал е мъж на 24 години от село Драганово
04.10 | 11:00