Victoria's Secret със сериозен гаф! Обиди клиентите си жестоко 12.11 | 17:00
Дамите смятат, че компанията налага нереалистични стандарти за красота
Световноизвестният бранд Victoria's Secret разгневи хиляди свои клиенти с последната си рекламна кампания. Новите модели на компанията се предлагат под надслов "Перфектното тяло". Рекламата доведе до създаването на хаштаг движението #Аз съм перфектна.
Това стана причината три британски ученички да започнат антикампания, която да заклейми новия надслов.
"Рекламата на този сутиен увековечава ниското самочувствие сред жените, които нямат толкова минималистични мерки", коментират момичетата, цитирани от BBC. Те са категорични, че марката трябва да поеме своята отговорност и да се извини на всички жени по света за подронването на самочувствието им. Негодуващите събраха над почти 30 хил. подписа и изискаха рекламата да бъде свалена и дамите да получат извинение от компанията.
Модният бранд представи своя версия на рекламата за "перфектното тяло" и представи разнообразието на женските тела. Тя показа снимка, на която има десет жени, които изглеждат по съвсем различен начин - има слаби, както и много пищни модели.
По тази причина, марката промени мотото само в онлайн магазините си, но постерите по магазините си останаха същите.
Водещи
-
Миро дари Отварачката с цял етаж от ултраскъпа сграда за ЧРД
"M Building” се намира на пъпа на София
25.01 | 17:40
-
Солени глоби в Гърция, ако шофирате без тези документи
25.01 | 17:20
-
Слънцето ни праща черни призраци с магнитните бури
25.01 | 17:00
Най-четени
-
Денков: Има изключително раздута инвестиционна програма в бюджета
Според него не е ясно за какво са средствата
25.01 | 11:00
-
След газовия взрив в Банкя: Какво се знае до момента
Издирват се двама души – мъж и жена
25.01 | 10:00