Една особено култова реклама на презервативи 27.11 | 08:18
Идейните рекламни спотове все още съществуват

Че перилните реклами с участието леля Мария, при все крайно домакинското им излъчване за по-младата част от публиката, бяха (вероятно някъде и все още са) изключително успешен рекламен трик, насочен към съответна група хора, е неоспорим факт.
Новата реклама на Durex обаче, не само, че ще се хареса на младежките прослойки на модерното общество, но и подчертава по крайно оригинален начин отличителните характеристики на техния продукт.
В секса много често от играчка става плачка, особено ако предпазните средства, които използвате, не са надеждни. Именно на този момент от креватните забавления наблягат Durex. Компанията използва хитра стратегия, за да покаже на своите настоящи и бъдещи клиенти, че с техните продукти играчката не става плачка.
Видеото, тук.
Водещи
-
Проф. Михайлова: Президентът не е само обединител, но и политически активно лице
Важно е действащите политици да намерят път първо към себе си, после и към хората, отбеляза тя
18.06 | 20:00
-
Спасиха деца, изгубили се в планинска местност край Сливен
Те се озовали в дере, докато карат велосипеди
18.06 | 19:45
-
Депутатите изненадващо прекроиха несеквестируемия доход
Измененията в ГПК бяха подкрепени на първо четене със 104 гласа от "Възраждане", ДПС-НН, БСП,...
18.06 | 19:15
Най-четени
-
София: При санитарен минимум 80 спешни екипа, ние имаме 10-12
„На дневното дежурство в този ден са били 10 линейки и на нощното са били 10 линейки“, каза...
18.06 | 10:18
-
Радев отвърна на Борисов: Твърдението му е цинично и невярно
Според Борисов заради президента българите, евакуирани от Израел, са върнати у нас с...
18.06 | 13:40
-
Радев: България може да е регионален фактор със стратегии
Просперитетът на всяка държава зависи от функционирането на приобщаващи политически и...
18.06 | 11:45
-
ДБ ще внесе законопроект екотаксите да не бъдат увеличавани
Поскъпването им ще доведе до вдигане цените на електроуредите и до ненужна инфлация, каза в...
18.06 | 15:30