Една особено култова реклама на презервативи 27.11 | 08:18
Идейните рекламни спотове все още съществуват

Че перилните реклами с участието леля Мария, при все крайно домакинското им излъчване за по-младата част от публиката, бяха (вероятно някъде и все още са) изключително успешен рекламен трик, насочен към съответна група хора, е неоспорим факт.
Новата реклама на Durex обаче, не само, че ще се хареса на младежките прослойки на модерното общество, но и подчертава по крайно оригинален начин отличителните характеристики на техния продукт.
В секса много често от играчка става плачка, особено ако предпазните средства, които използвате, не са надеждни. Именно на този момент от креватните забавления наблягат Durex. Компанията използва хитра стратегия, за да покаже на своите настоящи и бъдещи клиенти, че с техните продукти играчката не става плачка.
Видеото, тук.
Водещи
-
Стомашно-чревните вируси атакуват в края на лятото
Епидемиологът д-р Христиана Бацелова предупреждава за активизиране на инфекциите и...
26.08 | 17:59
-
Социалното министерство предлага 1213 лв. минимална заплата от 1 януари 2026 г.
От 1 януари 2026 г. минималната почасова работна заплата ще бъде 7,31 лв. (3,74 евро).
26.08 | 17:39
-
До края на следващата седмица ще са ясни резултатите от назначените експертизи, които да докажат причината за смъртта на 21-годишната родилка
Младата жена почина на 23 август след раждането на второто си дете, нейни роднини атакуваха...
26.08 | 17:20
Най-четени
-
Напрежение в Русе след смъртта на родилка
С викове „убийци“ протестиращи нахлуха в АГ-комплекса на болницата
26.08 | 11:14
-
Ще има втори вход/изход на кв. „Сарафово“ в Бургас
Затова и Димитър Николов поиска от съветниците да дадат разрешение за изготвянето на нов...
26.08 | 11:45
-
20-годишен младеж от село Сушица заля с бензин и подпали родителите и сестра си след семеен скандал.
Тежки изгаряния
26.08 | 09:30