Ето защо от Facebook like-овете няма полза 09.07 | 12:04
Една от най-силните рекламни кампании
"Харесването не помага”/ "Liking isn’t helping” е заглавието на рекламна кампания в Сингапур, създадена за Crisis Relief Singapore, християнска благотворителна организация на доброволци.
Шокиращи реални изображения представят три бедствия: наводнение, война и земетресение. Към тях са добавени палци, изобразяващи бутона "like/харесвам” от социалната мрежа Facebook.
Идеята е доста проста и същевременно смела - виртуалните неща не се броят в реалния живот и дори билион харесвания във Facebook няма да са от полза за изпадналите в немилост. Да, може да си спечелите iPhone ако имате късмет и like-вате нон стоп, но няма да спрете бедността, клошарството, икономическата и културна криза, които са причинени от войни и природни бедствия. Ето защо тази кампания апелира за действие с простичкото мото "Бъди доброволец. Промени живот.”
Обявена за една от най-силните и разтърсващи кампании на годината "Харесването не помага” спечели Златен Лъв в категория преса на фестивала в Кан.
Вижте снимките в галерията.
Водещи
-
Плашещо пророчество за 2025 в наш „Вечен календар“ от 1860 година
Тайнственото писание се пази до границата ни със Сърбия
01.01 | 18:00
-
За здраве: Смели варненци посрещнаха утрото на 1 януари в студената море (СНИМКА)
Температурата на морската вода е 8-9 градуса
01.01 | 17:40
-
Киселова: Новата година идва с наследени проблеми
01.01 | 17:00
Най-четени
-
Честита Нова година!
01.01 | 00:01
-
Днес е Васильовден: Сурвакари гонят злите сили
Вижте какво се прави и кой празнува Имен ден
01.01 | 10:00
-
Патриарх Даниил: През 2025 да се помирим с Бога
01.01 | 12:20