Ето защо от Facebook like-овете няма полза 09.07 | 12:04
Една от най-силните рекламни кампании

"Харесването не помага”/ "Liking isn’t helping” е заглавието на рекламна кампания в Сингапур, създадена за Crisis Relief Singapore, християнска благотворителна организация на доброволци.
Шокиращи реални изображения представят три бедствия: наводнение, война и земетресение. Към тях са добавени палци, изобразяващи бутона "like/харесвам” от социалната мрежа Facebook.
Идеята е доста проста и същевременно смела - виртуалните неща не се броят в реалния живот и дори билион харесвания във Facebook няма да са от полза за изпадналите в немилост. Да, може да си спечелите iPhone ако имате късмет и like-вате нон стоп, но няма да спрете бедността, клошарството, икономическата и културна криза, които са причинени от войни и природни бедствия. Ето защо тази кампания апелира за действие с простичкото мото "Бъди доброволец. Промени живот.”
Обявена за една от най-силните и разтърсващи кампании на годината "Харесването не помага” спечели Златен Лъв в категория преса на фестивала в Кан.
Вижте снимките в галерията.
Водещи
-
Проф. Кантарджиев подчерта, че е важно хората да се подготвят за сезона с няколко прости стъпки; грипът е близо
„До момента бяхме по-надолу в сравнение с миналата година, но сега случаите се увеличават“,...
23.10 | 10:45
-
Съединените щати наложиха „огромни“ санкции срещу руските петролни гиганти „Роснефт“ и „Лукойл“
„След отказа на президента Путин да сложи край на тази безсмислена война, санкционираме двете...
23.10 | 09:30
Най-четени
-
Внимание, шофьори: Нови ремонти по магистрала „Тракия“
Необходимо е шофьорите да се движат с повишено внимание и съобразена скорост, като следват...
23.10 | 09:00