Жените са повелителките на web-пространството 24.03 | 07:16

Особено когато става дума за социални контакти и онлайн пазаруване

От Валентина Кожухарова

Като че ли се намираме в златната ера на интернет. Разгледайте само следните статистически данни:

Facebook – 600 000 млн. потребители 

Twitter – 25 млрд. поста за изминалата година

Tumblr – 1 млрд. посещения на страница за седмица

Zynga - 100 млн. потребители в Cityville само за 6 седмици 

Цифрите говорят сами за себе си – животът днес би бил немислим, без да имаме компютър. Само една малка подробност ни убягва - жените! За дамите web-пространството е като дрога, която няма последна доза – особено когато става дума за социални контакти и онлайн пазаруване. Това е мода, която не остарява.

Данните сочат, че в сравнение с мъжете жените прекарват с около 30% повече време в социалните мрежи, а 55% от потребителите, които си осигуряват достъп до Facebook и Twitter чрез мобилните си телефони, също са жени. 74% от онлайн поръчките излизат изпод нежните дамски пръсти.

Оказва се, че представителките на нежния пол правят изключително разумни инвестиции през интернет. Това важи за студентките, които предвидливо уреждат наемите си за студентско общежитие онлайн – 65% от заявките са на жени.

Шерил Сандбърг, изпълнителният директор на Facebook, говори за новото поколение жени, светът на които се изразява в една дума: интернет. По данни, предоставени от нея, 62% от съобщенията, коментарите и обновленията в социалния гигант се правят от дами.

71% от всички потребители, които играят на игри, теглят късметчета или цитати във Facebook, също са жени. Те имат и 8% повече приятели в сравнение с мъжете.

Нищо чудно, че от Amazon.com миналата година пуснаха програма "Amazon Mom"!

Водещи

Най-четени