Казваме "Сбогом" на луксозните марки 05.11 | 07:30
Новото поколение е скептично към твърде скъпите продукти
Луксозният начин на живот е ежедневие за едни и неосъществим блян за други.
Понякога т.нар. "лайфстайл" е своеобразната визитка на определени хора пред света.
Те заявяват позициите си, демонстрирайки висок стандарт. Дрехите им са маркови, колите – последен модел, химикалките – златни. Акцентът е в детайла.
"Поколението на богаташите" обаче постепенно бива измествано от нова генерация интелигентни млади хора. Тези, които уж до вчера бяха в гимназията, а днес завършват висшето си образование.
Според доклад на Unity Marketing луксозните марки трябва да се пазят именно от новото поколение, защото то е скептично настроено към прекалено скъпите придобивки.
Как точно настъпва залезът на луксозните марки, можете да видите в Jenite.bg.
Водещи
-
„Виена Шьонбрун Оркестра“ с трети концерт в София
Австрийските музиканти пристигат с нов празничен репертоар и специална програма, вдъхновена от...
20.11 | 19:15
Най-четени
-
ГЕРБ предлага коледните добавки за пенсионерите, които са под прага на бедност, да бъдат 120 лв
. Това съобщи в кулоарите на парламента лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов.
20.11 | 10:45
-
Служители в администрациите протестират в цялата страна, настояват за ръст на заплатите с 20%
Ирина Ангелова допълва, че ниските доходи ги принуждават постоянно да се лишават и да търсят...
20.11 | 11:45
-
Рецепционисти вече получават до 3000 лева, а хотелските мениджъри – до 120 000 евро годишно
Особено внимание той отделя на нарастващите заплати в бранша, които според него стоят в...
20.11 | 12:45
-
Колко дълго издържат яйцата в хладилника?
По-специално експертът по храните Закари Картрайт обясни колко дълго всъщност издържат яйцата...
20.11 | 11:59