Как се прави хит – повече качество или повече PR? 18.06 | 14:30
Изследване показва какво мотивира потребителите да възприемат даден продукт като хитов

Как и защо дадена песен/филм/книга става хит? Над този въпрос непрекъснато умуват творци, продуценти, маркетолози... и, колкото и успешни стратегии да измислят, продължават да тъсят съвършената формула на успеха.
Маркетингът и добрият PR изглежда са станали основния мотор за хитове, доколкото от тях зависи много дали даден продукт ще достигне до повече хора и дали ще бъде възприет положително.
Всъщност дали качеството е решаващо, за да стане даден продукт хит? А и доколко хитовият статус е гаранция за качествен продукт?
Историята познава достатъчно примери за слаби продукти, генерирали десетки милиони долари, и такива със страхотен идеен заряд, които обаче така и не успяват да пробият.
"Дали дадена песен ще стане "хит", се определя единствено от това дали потребителят гледа на нея като нещо, което вече е популярно", отбелязва Ерик Баркър, автор в технологичния сайт Wired.com.
Изследване за това как масите възприемат даден продукт за хитов стига до любопитни резутати. Какви са те, вижте в статията по темата в Econ.bg.
Водещи
-
Нови скандали заради имунитетите в НС (ОБЗОР)
Спорът се прехвърли към армията и новите ни изтребители
07.05 | 15:00
-
Азис се стяга за Мет Гала
Кралят на попфолка критикува тазгодишното издание на модния форум
07.05 | 14:50
Най-четени
-
Костадин Костадинов определи като позор провелия се вчера парад за Деня на храбростта и Българската армия
"Вчера нямахме парад, а имахме панихида в центъра на София, без техника, вероятно защото...
07.05 | 12:00
-
Ако днес се проведат парламентарни избори, първа политическа сила отново ще е ГЕРБ
Проучването показва, че партията "Има такъв народ" остава под 4-процентната бариера за влизане...
07.05 | 09:30
-
Борисов: Няма да подкрепим отнемане на депутатски имунитети
Борисов направил допитване тази сутрин в парламентарната си група и решили да гласуват по...
07.05 | 10:45