Коя е най-влиятелната марка в света? 19.02 | 21:28
Става дума за производител на луксозни коли

Ferrari стана най-влиятелният бранд в света, изпреварвайки Google и Coca-Cola.
Победата на "кончето" е осигурена преди всичко от лоялните притежатели на луксозните автомобили, отбелязват авторите на проучването Brand Finance, пише Insmarket.bg.
Те добавят, че автомобилната компания е първенец, дори при положение, че харчи по-малко пари за реклама от подвластниците си.
Производителят на Ferrari достигна рекорд по продажби и печалба през 2012 г. - компанията отчита продадени 7318 автомобила, което е почти с 5% повече, отколкото през предходния 12-месечен период.
Приходите на компанията нараснаха за година с 8% до 2,233 млрд. евро, а чистата печалба достигна 244 млн. евро, което представлява ръст от почти 17,8%.
За най-скъп бранд отново е Apple, оценена на 87 млрд. долара - почти с четвърт повече от миналата година. На второ място се нарежда Samsung. Google, оценена на 52,1 млрд. долара (+4,7%), заема трето място.
Водещи
-
Задава се леко захлаждане, но с бури и градушки
Ще има нова валежна обстановка, особено сериозна в четвъртък
28.07 | 16:45
-
Пребиха жестоко мъж пред магазин в Несебър
Пострадалият е открит в безпомощно състояние на земята, с мозъчна травма и счупен череп
28.07 | 16:30
-
Хърватия към България за еврото: Спокойно, можеше да бъде и по-зле
Цените се повишиха след приемането на еврото в Хърватия, но това не надвишава ползите, от...
28.07 | 16:15
-
Български политици са в черен списък на Русия
Те са посочени като примери за „най-крайните прояви на русофобска реторика"
28.07 | 16:00
Най-четени
-
Дете е в кома след падане от петия етаж на хотел в Китен
Състоянието на 14-годишното момче е много тежко
28.07 | 09:45
-
Журналист: Ефективността на КПК е 1%
Заплатата на председателя ѝ е 14 500 лева, заяви Йово Николов
28.07 | 11:00
-
Григор Димитров остава в топ 20 на световната ранглиста
Виктория Томова е 105-а, рекорд за Лидия Енчева
28.07 | 10:15