Рекламата, майка на заблудата 13.10 | 11:01
Ето някои от тънките трикове на рекламния бизнес
Всички сме забелязали, че вкусните торти на екрана изглеждат толкова апетитно, а в действителност на живо има съмнителна разлика във външния им вид. Опаковките на продуктите са лъскави и доста примамливо привличат не само окото.
Като ги отворим обаче, вътре ни очаква малко неприятна изненада. Нормално е да си помислим, че има грешка някъде и тя вероятно е в нашия телевизор. Няма как да не се почувстваме малко прецакани.
Рекламите имат чисто маркетингова и потребителска цел. С други думи - важно е количеството, не качеството. Затова те често заблуждават и това, което виждаме на екрана не се доближаява толкова до реалността.
В рекламата с помощта на съвсем малко боя за обувки месото се сдобива с перфектна запечена коричка. Доста симпатичен трик, който е само за снимка. Или ако си ако си мислите, че палачинките наистина биват заливани с мед, много се лъжете. Обикновено за целта се използва моторно масло, което не попива в тестото.
Какво още примамва потребителя, разберете в Jenite.bg
Водещи
-
Д-р Аспарух Илиев: Супергрипът идва по-рано
Ваксините остават ефективни, категоричен е ръководителят на лабораторията в Берн
14.12 | 12:20
-
Ръст в цените на основни хранителни стоки и през тази седмицата
Поетиняват зелето и картофите
14.12 | 12:00
-
Опашки от тирове по границите с Турция и Сърбия, затруднения и към Гърция
Движението е нормално на граничните преходи с Румъния, както и на граничните пунктове с...
14.12 | 11:40
-
Ескперти за приемането на еврото: Няма да е приятно да видим наполовина банковите си сметки
Еврото ще дойде в България, но цените ще се повишат
14.12 | 11:20
Най-четени
-
Надежда Йорданова: Ще върнем мандата
Правителство с наше участие в този парламент е невъзможно, категорична е тя
14.12 | 10:00
-
Слънчева неделя в почти цялаата страна
максимални температури между 7° и 12°, в София – около 9°
14.12 | 09:00