Онлайн рекламата в САЩ с повече приходи от вестниците 21.12 | 12:13
През 2010 онлайн рекламните приходи са скочили с 14%

Рекламата в интернет тази година е привлякла по-големи приходи в САЩ, отколкото вестниците, показват оценки на eMarketer.
През 2010 онлайн рекламните приходи са скочили с 14% до 25,8 млрд. долара, докато при вестниците има спад от около осем на сто спрямо 2009 до 22,8 млрд. долара.
В изследването са включени както приходи на медийни сайтове, така и данни от сайтове като Google и eBay.
Ако в категорията на вестниците влязат и онлайн изданията на съответната медия, приходите достигат 25,7 млрд. долара, което пак е по-малко от интернет рекламата като цяло.
Очакванията за следващата година са рекламодателите да похарчат в интернет още по-голяма сума – 28,5 млрд. долара, докато приходите на вестниците се предвижда да паднат до 21,4 млрд. долара.
Водещи
-
Мъск зове САЩ да напуснат НАТО
03.03 | 12:40
-
Отиде си колоритният зевзек Митьо Пищова
Тежкотонажният мъжага си е отишъл в болница "Лозенец"
03.03 | 12:20
-
София чества националния празник (ВИДЕО)
03.03 | 12:00
-
Жена е намушкана с нож в софийски трамвай
Пострадалата е откарана в „Пирогов”, нападателят е задържан
03.03 | 11:40
Най-четени
-
Честването на 3 Март в София: Програма
03.03 | 10:00
-
147 години свободна България: Честваме Деня на Освобождението
Честит празник на всички българи!
03.03 | 06:33
-
Жена е намушкана с нож в софийски трамвай
Пострадалата е откарана в „Пирогов”, нападателят е задържан
03.03 | 11:40