Рекламата, майка на заблудата 13.10 | 11:01
Ето някои от тънките трикове на рекламния бизнес
Всички сме забелязали, че вкусните торти на екрана изглеждат толкова апетитно, а в действителност на живо има съмнителна разлика във външния им вид. Опаковките на продуктите са лъскави и доста примамливо привличат не само окото.
Като ги отворим обаче, вътре ни очаква малко неприятна изненада. Нормално е да си помислим, че има грешка някъде и тя вероятно е в нашия телевизор. Няма как да не се почувстваме малко прецакани.
Рекламите имат чисто маркетингова и потребителска цел. С други думи - важно е количеството, не качеството. Затова те често заблуждават и това, което виждаме на екрана не се доближаява толкова до реалността.
В рекламата с помощта на съвсем малко боя за обувки месото се сдобива с перфектна запечена коричка. Доста симпатичен трик, който е само за снимка. Или ако си ако си мислите, че палачинките наистина биват заливани с мед, много се лъжете. Обикновено за целта се използва моторно масло, което не попива в тестото.
Какво още примамва потребителя, разберете в Jenite.bg
Водещи
-
Ботьо Ботев: Изненадах се от появата на Брендо
По думите му цигарите са били хвърлени в морето около Дуранкулак.
26.06 | 09:14
-
Австралиецът Джулиан Асандж бе пуснат на свобода от Федералния окръжен съд на САЩ
Той бе осъден на лишаване от свобода за същото време, което вече е излежал в британски затвор...
26.06 | 09:05
-
Земетресение в Турция
Епицентърът на труса е бил на 81 югозападно от Ерзурум и на 12 километра югозападно от Карлъова
26.06 | 08:44
Най-четени
-
ЕВРО 2024: И двата мача в група C завършиха при нулеви равенства
Англия - Словения и Дания - Сърбия, изиграни късно снощи, съответно в Кьолн и Мюнхен, бяха...
26.06 | 06:51
-
Висок риск от градушки и значителни валежи
До обяд - слънчево и горещо, на морето - рай
26.06 | 07:30
-
Депутатите ще изслушат Димитър Главчев относно промените в ДАНС
Очаква се служебният премиер да даде обяснения за уволнения и назначения в няколко ключови...
26.06 | 08:04