Кока-Кола се разсърди на социалните мрежи, че не спират расистки послания, реши да спре рекламата 27.06 | 15:00
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация

Корпорацията "Кока-Кола" ще спре рекламата си в социалните мрежи за 30 дни на фона на критиките към тях. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирана от TACC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламата във Фейсбук и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация.
"Расизмът няма място в света и няма място в социалните мрежи. "Кока-кола" ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни", заяви Джеймс Куинси, изпълнителен директор на компанията. "През това време ние "оценявайки нашите рекламни политики, ще решим дали да ги променим. Ние също очакваме по-голяма отчетност и прозрачност от социалните мрежи, които са наши партньори".
Водещи
-
България влезе в книгата на Гинес с най-голямата кучешка торта в света!
Нечовешката торта е над 305 кг., 2 на 2 метра и достатъчна за над 300 кучета
21.09 | 12:40
-
Цените на повечето хранителни стоки, плодове и зеленчуци се повишават на борсите у нас
Това сочат данните на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата
21.09 | 12:20
-
Енрике Иглесиас пя пред близо 35 000 фенове в София
Мега звездата поздрави публиката на чист български език
21.09 | 11:40
Най-четени
-
Благотворителен базар пред НДК в подкрепа на деца със специални потребности
Той ще се проведе от 10 до 18 ч.
21.09 | 09:15
-
Почина продуцентът Росен Цанков
Той е син на режисьора Вили Цанков и доведен син на Стефан Данаилов
21.09 | 10:40
-
Лятото продължава и днес, от 26°С до 31°С в страната
Вижте какво ще е времето до края на идната седмица
21.09 | 09:00