Националите по футбол показаха новата екипировка преди съдбовните мачове 02.09 | 14:00
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите

Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите.
Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на световно първенство срещу Белгия през 1965-а), и с препратки към визията на един от най-силните ни национални отбори, участвал на мондиала в Мексико преди точно половин век, похвалиха се от БФС.
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на световното първенство в Мексико през 1986-а.
Подобно на предишната колекция на състава ни, и този път централно място заема символът на отбора – лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис "България".
Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел "Маркетинг и комуникации" към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията – компанията "Cauza Sport Marketing" и испанските експерти на Joma. В ролята на модели на фланелките влязоха двама пловдивчани - капитанът на Локомотив (Пловдив) и Футболист №1 на България за 2019 година Димитър Илиев, както и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.
Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald’s, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.
В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ "Бояна", както и на онлайн платформата www.bfunion.shop.
Водещи
-
Гъбари изкарват една пенсия за 2 дни
Проблемът обаче е, че тези доходи са непостоянни, тъй като се изкарват за кратко само през...
16.06 | 17:40
-
Израелският премиер Бенямин Нетаняху заяви, че страната му е близо до победа в конфронтацията с Иран
Нетаняху допълни, че израелската авиация в момента контролира небето над Техеран и призова...
16.06 | 17:20
-
Софийска прокуратура обвини мъж, блъскал главата на приятелката си в пода 2
Образувано досъдебно производство
16.06 | 16:59
-
От "Български пощи" с важна новина за пратките
При промяна на ситуацията, информация ще бъде публикувана на сайта на "Български пощи“.
16.06 | 16:30
Най-четени
-
Алгафари към Радев: Безсмислените туристически пътувания, на гърба на социално слабите, са разхищение
Кампанията си има цена азЬЦДФЖГХЙКП683241 ?.МНБЖЦЬ
16.06 | 12:15
-
Черешите и ябълките със сериозен ценови скок
Цената на лимоните спада до 3,08 лева за килограм. Цената на черешите расте от 8 лева до 8,90...
16.06 | 14:00
-
Част от лекарствата започнаха да пристигат при нас с нови, естествено по-високи цени
Какво предстои?
16.06 | 12:45
-
Като във филм за машина на времето се почувстваха шофьорите у нас
Разбира се, от музея се шегуват, че магистралата е просто естественият артефакт, който води до...
16.06 | 12:30