Националите по футбол показаха новата екипировка преди съдбовните мачове 02.09 | 14:00
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите

Новата екипировка на българските национални отбори по футбол ще направи официалния си дебют в утрешното домакинство срещу Република Ирландия на старта на Лигата на нациите.
Екипите, изработени от дългогодишния партньор на Българския футболен съюз Joma, са с уникален ретро дизайн, вдъхновен от знаменитата Флорентинска епопея (плейофът за класиране на световно първенство срещу Белгия през 1965-а), и с препратки към визията на един от най-силните ни национални отбори, участвал на мондиала в Мексико преди точно половин век, похвалиха се от БФС.
Основен акцент в титулярната бяла фланелка е държавният флаг, разположен хоризонтално през гърдите и присъстващ върху ръкавите, яките и чорапите на футболистите. Резервната червена фланелка пък черпи вдъхновение от легендарните модели, с които представителният ни тим играе в средата на 80-те, включително на световното първенство в Мексико през 1986-а.
Подобно на предишната колекция на състава ни, и този път централно място заема символът на отбора – лъв в бойна поза, обърнат на хералдическо дясно и поставен върху щит с надпис "България".
Дизайнът на новата екипировка 2020-2022 е дело на отдел "Маркетинг и комуникации" към БФС с дейното участие на партньорите на федерацията – компанията "Cauza Sport Marketing" и испанските експерти на Joma. В ролята на модели на фланелките влязоха двама пловдивчани - капитанът на Локомотив (Пловдив) и Футболист №1 на България за 2019 година Димитър Илиев, както и централният защитник на Хайдук (Сплит) Кристиан Димитров.
Специално за колекцията по поръчка на Българския футболен съюз бе разработен и поръчков шрифт, създаден от популярното типографско студио Fontfabric. Дизайнът му представя букви и цифри, следващи очертанията на основните конструктивни елементи на герба, където формата на щита се отличава със своя сплотяващ характер. Това е първата колаборация между БФС и реномираното дизайн студио, известно със съвместната си работа с брандове като Nike, Dacia, McDonald’s, KFC, Lipton, Nestle, Heinz и други.
В най-скоро време пълната колекция 2020-2022 на националните отбори, включваща тренировъчни облекла и артикули за свободно време, ще бъде пусната в продажба в официалния фен магазин в НФБ "Бояна", както и на онлайн платформата www.bfunion.shop.
Водещи
-
ДАНС: Русия и нестабилните Балкани остават основна заплаха за сигурността на България
Това сочи Годишният доклад на Държавната агенция за 2024 г.
27.04 | 17:40
-
Доналд Тръмп - младши пристигна. Кой е той?
Какво не знаем за най-голеемия син на американския президент
27.04 | 17:20
-
Орбан: Военната психоза, обхванала Европа, е на път да приключи
Без Америка Украйна няма шанс, но Брюксел се придържа към безнадеждна стратегия за война,...
27.04 | 17:00
-
Тя ли е новата любов на Гришо?
Горещата мексиканска актриса Ейса Гонсалес целуна първата ни ракета след победата му в Мадрид
27.04 | 16:40
Най-четени
-
Екипи на пожарната отводняват къщи в Монтанско
84 л/кв. м се изляха снощи в с. Лехчево
27.04 | 12:23
-
Борис Бонев: ГЕРБ отстрани Стоян Братоев от поста в "Метрополитен"
Гангстери превземат общинско дружество с капитал от над 3 милиарда лева - така коментира той...
27.04 | 14:00
-
Половината българи нямат никакви спестявания, 1 милион живеят в лишения
Подмяна на остаряла мебелировка не може да си позволят 35,1% от семействата
27.04 | 10:20