Стана ясна зоната на DRS за Гран при на Япония 03.10 | 13:29
Единственият сектор с възможност за употреба на задното крило ще бъде след известния завой 130R, който се взима без сериозен натиск върху спирачките
Зоната за използване на подвижното задно крило в Гран при на Япония ще бъде на стартфиналната права на пистата Сузука, като няма да има друг сектор от трасето, на който ще може да се активира DRS.
Очакваше се да бъде въведена втора зона на правата след завой 14, но в последствие стюардите прецениха, че евентуалните две зони ще бъдат прекалено близо една до друга.
Така единственият сектор с възможност за употреба на задното крило ще бъде след известния завой 130R, който се взима без сериозен натиск върху спирачките.
Въпросната права след завой 14 пък ще може да се използва за скъсяване на дистанция чрез въздушната струя на водещия болид.
Възможността за две DRS зони в Гран при беше въведена от ФИА специално за състезанието в Монреал, а след него ги имаше на всяко трасе, което ги разрешаваше.
Водещи
-
Обявиха предепидемична обстановка във Видин
Заболеваемостта там през изминалата седмица е достигнала 198 на 10 000 души население
15.01 | 15:49
Най-четени
-
Кирил Петков обяви, че цялата коалиция ПП-ДБ ще бъдат опозиция на евентуалния бъдещ кабинет
"Да видим какво ще направят с гласуването за Сарафов и дали ще го оставят временно изпълняващ...
15.01 | 09:59
-
Държавният глава връчва първия проучвателен мандат месец след проведените консултации с парламентарните групи
Атанас Зафиров - номиниран за вицепремиер
15.01 | 08:30
-
Промените в Закона за съдебната власт влизат на второ четене в пленарната зала според проектопрограмата за седмицата на Народното събрание
Предвиден е и редовният парламентарен контрол.
15.01 | 08:52
-
Главчев: Редовно правителство може да сложи край на политическата криза
Той открои като успешно изпълнени задачи на служебното правителство - пълноправното членство...
15.01 | 12:15