Гневните птички кацат във Facebook 14.02 | 16:33

Поп-феноменът Angry Birds превзема милионите потребители на социалната мрежа

От Георги Георгиев

Angry Birds – най-често сваляното мобилно приложение за 2011 г. - бе "катапултирано" в света на Facebook. С този ход създателите зарибяващата игричка Rovio се надяват да достигнат до огромен брой потребители на мрежата, който скоро ще наброяват един милиард, пише AFP.

Феновете ще могат да пробват Facebook приложението на играта от днес (14 февруари) – още преди официалното ѝ представяне в Джакарта – градът, с най-много Facebook акаунти на глава от населението.

Правилата на играта са повече от елементарни – играчът контролира катапулт, който изстрелва цветни птички – камикадзета без крила. Тяхната цел е да разбият преградите и да убият злите прасета, които са откраднали яйцата им.

Зарибяващият геймплей, изискващ внимателно прицелване и понякога стотици опити за преминаване на поредното ниво, е довел до 700 млн. сваляния на Angry Birds от появата ѝ на пазара през 2009 г. Така играта се превръща в глобален феномен, който дори навлиза в поп-културата.

Новото Facebook приложение позволява на играча да се състезава с приятелите си в социалната мрежа за най-висок резултат, да им изпраща подаръци и да постига по-прецизно прицелване и по-мощна стрелба със закупени ъпгрейди.

Най-четени