Дразнещи особености на по-новите коли 27.03 | 12:39
Не всички технически решения в автомобилите са успешни. Производителите на автомобили от време на време неприятно изненадват шофьорите с една или друга идея. Въпреки че на пръв поглед не изглежда така, в действителност това са откровено съмнителни решения, които не предизвикват нищо друго освен раздразнение у много от собствениците. Ето само няколко от тях.
1. Не мога да деактивирам ESP

Системата за стабилизиране на ESP е изключително полезно нещо. Всеки шофьор обаче знае, че има моменти на пътя, когато тази система трябва да се изключи ръчно. В съвременните автомобили бутонът за изключване на ESP се среща все по-рядко. Проблемът се усложнява допълнително от факта, че дори и спирането да е възможно, тогава по някаква причина при някои коли системата за стабилизиране е свързана със системата за контрол на сцеплението.
2. Кожен салон

Достатъчно е да кажем, че в жегата кожата има обичая да се нагрява на слънце до 60 градуса по Целзий. Става откровено проблематично да седите на такъв стол дори с дълъг панталон. Има проблеми с кожата и през студения сезон - тогава тя е твърда и ледена и отново предизвиква дискомфорт.
3. Сензорни дисплеи и тъчпад

От една страна, появата на тъчпад в автомобилите е естествен резултат от развитието на съвременните технологии. Въпреки това, тъчпадовете нямат друго предимство освен естетика в сравнение с традиционните бутони. Освен това много често екраните бързо се превръщат в "мазна бъркотия" и развалят външния вид на колата.
4. Липса на резервна гума или такава тип "патерица"

Съвременните производители на автомобили почти напълно се отказаха от използването на пълноразмерни резервни колела. Това се прави преди всичко за спестяване на място в багажника и заради редуциране на теглото на автомобила. Управлението с резервно колело с по-малки размери (тип - "патерица") обаче е не само неприятно, но и донякъде опасно.
5. Старт-стоп система

Основното дразнещо нещо във функцията start-stop е, че след рестартиране на двигателя, дори след изключване на системата, тя отново става активна! Тоест при всяко палене трябва да я деактивирате. Много автомобилисти се страхуват от функцията start-stop защото се притесняват за "здравето" на акумулатора. И имат право.
Източчник: Факти.бг
Водещи
-
Радослав Бимбалов: Влизаме в период на социнизъм
В България не се случи истинско прочистване на обществото от натрупаните преди 1989 г. нрави,...
09.11 | 18:00
-
Чужденци, нарушили пътните правила, ще плащат глобите си преди да напуснат Гърция
С нова цифрова система, която е свързана с митницата, ще се проверяват всички автомобили,...
09.11 | 17:40
-
Костадинов: Това правителство е обречено
Въпрос на време е да падне на фона на икономически сътресения, каза лидерът на "Възраждане"
09.11 | 17:00
Най-четени
-
Преди самоубийството: Тодор Славков разпределил имането си
Малък Тошко превел милиони от тайни сметки и прехвърлил баровските си имоти, ето на кого
09.11 | 16:00
-
Край на приказката! Росен Плевнелиев и Деси Банова разделени?
Преди няколко дни бившата манекенка си събрала багажа и напуснала семейното жилище заедн с...
09.11 | 12:20
-
Костадин Ангелов: Решението за особен управител гарантира сигурността на доставките на горива
Той коментира, че не е изненадан от атака на опозицията по темата и ги определи като „по-скоро...
09.11 | 11:40
-
Шефът на Американска търговска камара: Този бюджет ще бъде голям удар върху бизнеса
Особеният управител съгласуван ли е със собственика и със САЩ, коментира Иван Михайлов
09.11 | 14:30