Дразнещи особености на по-новите коли 27.03 | 12:39

Не всички технически решения в автомобилите са успешни. Производителите на автомобили от време на време неприятно изненадват шофьорите с една или друга идея. Въпреки че на пръв поглед не изглежда така, в действителност това са откровено съмнителни решения, които не предизвикват нищо друго освен раздразнение у много от собствениците. Ето само няколко от тях.
1. Не мога да деактивирам ESP

Системата за стабилизиране на ESP е изключително полезно нещо. Всеки шофьор обаче знае, че има моменти на пътя, когато тази система трябва да се изключи ръчно. В съвременните автомобили бутонът за изключване на ESP се среща все по-рядко. Проблемът се усложнява допълнително от факта, че дори и спирането да е възможно, тогава по някаква причина при някои коли системата за стабилизиране е свързана със системата за контрол на сцеплението.
2. Кожен салон

Достатъчно е да кажем, че в жегата кожата има обичая да се нагрява на слънце до 60 градуса по Целзий. Става откровено проблематично да седите на такъв стол дори с дълъг панталон. Има проблеми с кожата и през студения сезон - тогава тя е твърда и ледена и отново предизвиква дискомфорт.
3. Сензорни дисплеи и тъчпад

От една страна, появата на тъчпад в автомобилите е естествен резултат от развитието на съвременните технологии. Въпреки това, тъчпадовете нямат друго предимство освен естетика в сравнение с традиционните бутони. Освен това много често екраните бързо се превръщат в "мазна бъркотия" и развалят външния вид на колата.
4. Липса на резервна гума или такава тип "патерица"

Съвременните производители на автомобили почти напълно се отказаха от използването на пълноразмерни резервни колела. Това се прави преди всичко за спестяване на място в багажника и заради редуциране на теглото на автомобила. Управлението с резервно колело с по-малки размери (тип - "патерица") обаче е не само неприятно, но и донякъде опасно.
5. Старт-стоп система

Основното дразнещо нещо във функцията start-stop е, че след рестартиране на двигателя, дори след изключване на системата, тя отново става активна! Тоест при всяко палене трябва да я деактивирате. Много автомобилисти се страхуват от функцията start-stop защото се притесняват за "здравето" на акумулатора. И имат право.
Източчник: Факти.бг
Водещи
-
Жеги до 42°C връхлитат страната в края на юни
Задава се продължителен жежък период със засуха
15.06 | 18:00
-
България поема председателството на Процеса за сътрудничество в Югоизточна Европа
Президентът Румен Радев ще участва в Срещата на върха на ПСЮЕ
15.06 | 17:40
-
Голям военен парад във Вашингтон съвпадна с рождения ден на Тръмп
Амерканският президент вчера стана на 79 г.
15.06 | 17:20
-
Драгомир Стойнев: Ако има нов тип бежанска вълна, държавата трябва да е подготвена
Нужни много ясни анализи как този конфликт ще се отрази върху икономиката на България, върху...
15.06 | 17:00
Най-четени
-
Борисов с остри критики към президента Радев
Лидерът на ГЕРБ остро нападна и ПП, че обикаляли по европейски държави да молят България да не...
15.06 | 11:20
-
Станков: Всички големи фондове с готовност за изгодно финансиране на българската енергетика
Министърът на енергетика подчерта, че по отношение на енергетиката трябва да се гледа 20...
15.06 | 16:00
-
Прея с изповед: Била изоставена от майка си (ВИДЕО)
Певицата споделя пред Мон Дьо за липсата на родителска подкрепа, личната терапия и процеса по...
15.06 | 13:00