Загубата на Groupon расте сериозно 11.08 | 07:38
Нетната загуба на сайта през второто тримесечие се е утроила на годишна база
Популярният сайт за групово пазаруване Groupon отчете почти тройно по-голяма нетна загуба през второто тримесечие на годишна база, предаде Ройтерс.
Нетната загуба на Groupon през периода април-юни тази година е от 102,7 млн. долара – почти толкова, колкото и през първото тримесечие. През второто тримесечие на 2010 година загубата на сайта беше от 36,8 млн. долара.
Големите загуби на сайта се обясняват с нарастващите трудови разходи. Компанията нае над 1000 нови служители.
За сметка на загубите годишният оборот на Groupon през второто тримесечие е достигнал 878 млн. долара. През първото тримесечие оборотът беше от 644,7 млн. долара. На годишна база оборотът се е увеличил с впечатляващите 900% - през второто тримесечие на 2010 година стойността му е 87,3 млн. долара.
През юни Groupon обяви, че възнамерява да излезе на борсата. Сайтът ще пусне първично публично предлагане на свои акции, с което се надява да спечели 750 млн. долара. Все още не е ясно кога ще се осъществи IPO-то.
Водещи
-
Делян Добрев: Отправната точка на дефицита е 9%, а не 3%
"Положението е отчайващо, министър Петкова трябва да е магьосник, за да се справи с тази...
26.01 | 18:00
Най-четени
-
Наркокартел вдигна мeрника на Боевски, издаде му смъртна присъда
Олимпийският шампион по вдигане на тежести от игрите в Сидни се покрил вдън земя
26.01 | 15:00
-
Костадинов: Унищожаването на българския лев е смърт за финансовата ни система
Ако те решат с фалшиви данни да ни вкарат в еврозоната, ние ще ги подпалим, закани се той
26.01 | 16:00
-
Пеканов: Страховете от еврозоната не са основателни
В бюджета не липсват 18 млрд. лв, а между 5 и 9. Те лесно могат да бъдат намерени, смята...
26.01 | 10:20