Какво искаме от автомобила на бъдещето 13.02 | 16:33
Представители на "дигиталното поколение" дават своите отговори в мащабна анкета
Дигиталното поколение иска в автомобила си да поддържа връзка чрез интернет, смартфони и приложения. Това сочат резултатите от проучване за очакванията към автомобила на бъдещето, проведено от компанията Johnson Controls, производител в областта на автомобилните интериори и електроника.
Анкетирани са около 2800 младежи от Германия, Великобритания, Китай и САЩ, съобщава агенция "Фокус". Най-голямото им желание е - да поддържат връзка с дигиталния свят и когато шофират.
Дигиталното поколение е това на родените след 1980 г. Тези хора са израснали в света на цифровите технологии, в който животът без интернет, смартфони, таблети и МР3 плейъри би бил немислим. Дигиталните устройства изразяват стила на живот на това поколение.
Неговите представители имат три основни изисквания към автомобила на бъдещето: свързаност, достъп до информация и гласов контрол.
Резултатите от проучването на Johnson Controls показват, че представителите на дигиталното поколение желаят да могат лесно да свързват и използват своите устройства, като смартфони и таблети, в личния си автомобил. За тях е важно да имат възможност да свързват безжично своите цифрови устройства към бордовия компютър на автомобила и да ги зареждат, докато шофират.
Друг приоритет е лесният достъп до информация в автомобила. Например, ако горивото е на привършване, да бъдат насочени автоматично към бензиностанция в района, която предлага най-добрите цени.
Представителите на дигиталното поколение искат да имат възможност да управляват колата си като смартфон и за всички нейни системи да получават в реално време информация, насочваща вниманието към необходимостта от сервизно обслужване или ремонт.
Също така желаят да имат възможност да използват "тъчскрийн" дисплеи, позволяващи изтегляне на специални приложения – за управление на климатичната система или понижаване разхода на гориво – които могат да бъдат адаптирани към личните предпочитания. Имайки предвид, че и безопасността е важен фактор, представителите на дигиталното поколение желаят да управляват всички функции и устройства чрез гласови команди.
Много от анкетираните предлагат използване на технологии за четене на електронната поща или на съобщенията от социалните мрежи, докато управляват автомобила.
Това поколение е ориентирано към покупката на автомобили от нисък или среден клас.
Водещи
-
ПП отвърна на Пеевски: И "компроматите" им станаха “компоти”
Директорът на 138-о училище започва кариерата си по покана на кмет от ГЕРБ, твърдят от...
20.12 | 18:01
-
Адв. Екимджиев: Протестиращите не бива да пускат Сарафов в кабинета на главния прокурор
Европейският съюз не е Съветският съюз. Той няма да дойде с танковете да ни освобождава от...
20.12 | 18:00
-
Турист загина след падане в пропаст край връх Вихрен
В момента тече акция по транспортиране на тялото му
20.12 | 17:20
Най-четени
-
Учредява се партия "Трети март"
Председател на сдружението е Тихомир Атанасов. Очаква се той да бъде номиниран и за лидер на...
20.12 | 14:00
-
Русия прекратява договора си с България от 1992 г.
Прекратяват се и редица други военни споразумения, сред които тези с Румъния, Германия, Полша,...
20.12 | 09:45
-
Киселова: Бойко Борисов да не е премиер и „ДПС-Ново начало” да не участват в коалицията
Тя уточни, че не става въпрос за „сглобка”, а за „съвместно управление”
20.12 | 12:00