Колко кошмарен е новият Facebook 14.12 | 13:33
Или как най-популярната социална мрежа срина една индустрия

От началото на месеца страниците във Facebook генерират значително по-малко трафик и това съвсем не се дължи на предстоящите коледни празници или намаленото потребление на най-популярната социална мрежа в света.
Дължи се на чисто бизнес решение от Марк Зукърбърг и компания.
В резултат на него целият алгоритъм за разпространение на информация се промени и ужасно много големи търговски марки изпищяха в един глас.
Повече за промените в новия Facebook и какво бъдеще ни очаква що се отнася до разпространението на информация в него, прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
Икономист: Инфлацията в еврозоната достигна целевото ниво от 2%, определено от ЕЦБ
Според макроикономиста Васил Караиванов това ниво е резултат от дългогодишни изследвания и се...
22.08 | 13:15
-
Изравнителните сметки за парно могат да бъдат обжалвани до 31 август
Това посочи Кремен Георгиев - председател на Асоциацията на топлофикационните дружества
22.08 | 13:00
-
Започва кинофестът "Любовта е лудост" във Варна
Той ще се проведе в периода 22.08 - 31.08.2025 г.
22.08 | 12:32
Най-четени
-
Още м.г. въжето на парашута, който се скъса, е било разнищено?
При инцидента с парасейлинг загина 8-годишно момченце, падайки от височина 40-50 м в морето
22.08 | 10:00
-
Идва захлаждане, на места - дъждове и бури с градушки
На морето - до 30 градуса, но морето продължава да е бурно
22.08 | 09:00