Колко кошмарен е новият Facebook 14.12 | 13:33
Или как най-популярната социална мрежа срина една индустрия

От началото на месеца страниците във Facebook генерират значително по-малко трафик и това съвсем не се дължи на предстоящите коледни празници или намаленото потребление на най-популярната социална мрежа в света.
Дължи се на чисто бизнес решение от Марк Зукърбърг и компания.
В резултат на него целият алгоритъм за разпространение на информация се промени и ужасно много големи търговски марки изпищяха в един глас.
Повече за промените в новия Facebook и какво бъдеще ни очаква що се отнася до разпространението на информация в него, прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
Нинова: Непокорна България вече е официално регистрирана партия
Това съобщи тя с пост във Фейсбук
12.07 | 14:00
-
Димитър Маргаритов: Не трябва да допускаме средата на говорене да замърси пазарната среда
Това каза бившият председател на Комисията за защита на потребителите (КЗП) и бивш...
12.07 | 13:40
-
Гералд Кнаус: Темата миграция може отново да възпламени Европа
Проф. Даниел Тюм: Недоволството от миграционната политика на Брюксел расте
12.07 | 13:20
Най-четени
-
Борисов с коментар за повишения рейтинг на България
По думите му това е още един добър знак за инвеститорите и за българската икономика, който...
12.07 | 10:55
-
Асен Василев се отказа от депутатския си имунитет
Ще осъдя г-жа Пламенка, закани се той
12.07 | 08:51
-
Слънчев юлски ден с температури 28-33°C
След обяд само на места над Стара планина и Южна България ще превали слаб дъжд
12.07 | 09:30