Колко кошмарен е новият Facebook 14.12 | 13:33
Или как най-популярната социална мрежа срина една индустрия
От началото на месеца страниците във Facebook генерират значително по-малко трафик и това съвсем не се дължи на предстоящите коледни празници или намаленото потребление на най-популярната социална мрежа в света.
Дължи се на чисто бизнес решение от Марк Зукърбърг и компания.
В резултат на него целият алгоритъм за разпространение на информация се промени и ужасно много големи търговски марки изпищяха в един глас.
Повече за промените в новия Facebook и какво бъдеще ни очаква що се отнася до разпространението на информация в него, прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
Четвърти ден 13-годишният Ники е в неизвестност
Криминалисти проверяват версия за отвличане с цел сексуална принуда
20.12 | 10:59
-
МОН предлага оптимизация на училищната мрежа заради липса на пътуващи деца
Закриват 39 средищни училища в страната
20.12 | 10:40
-
Хаос в София. 90 автобуса по 26 линии спират днес заради стачка
„Готови сме на преговори. Чакаме работодателя. Няма да оставим хората да нямат достойни...
20.12 | 10:20
-
Депутатите излизат във ваканция до 5 януари включително
Предложението за коледна ваканция на ПП-ДБ беше за периода от 24 декември до 1 януари, но то...
20.12 | 09:59
Най-четени
-
Започва голямото пътуване преди празниците
Униформените ще се следят и за превишена скорост, използване на предпазни колани, употреба на...
20.12 | 09:40
-
Депутатите излизат във ваканция до 5 януари включително
Предложението за коледна ваканция на ПП-ДБ беше за периода от 24 декември до 1 януари, но то...
20.12 | 09:59
-
Хаос в София. 90 автобуса по 26 линии спират днес заради стачка
„Готови сме на преговори. Чакаме работодателя. Няма да оставим хората да нямат достойни...
20.12 | 10:20