Мтел се насочва към безкрайността 24.09 | 16:07
Компанията търси нова идентичност, а във фокуса е клиентът като личност

За генералните промени, които се очаква да настъпят в Мтел се знаеше от известно време, но от днес компанията официално е с нова идентичност, лого и философия като цяло.
Новият бранд на Мтел съдържа и представя вътрешната промяна - във философията и ценностите на компанията и в променения й фокус. Новият образ на Мтел се появява, за да покаже вече заложената стратегия за позициониране като компания, близка до клиента, предоставяйки му цялостни телеком решения. Във фокуса според Мтел, е клиентът като личност.
Последното означава повече възможности за общуване, повече услуги, повече прозрачност, повече гъвкавост, повече внимание и грижа за всеки един от клиентите.
В новия слоган на компанията, "Повече за теб” са закодирани трите ценности, които екипът на Мтел е приел да следва: без усилия, лично отношение, лидерство.
"Новата ни визия разкрива промяната ни в дълбочина - във философията и културата на Мтел", разкрива главният изпълнителен директор на компанията Андреас Майерхофер.
"Нашата цел е все повече да ни възприемат като lifestyle доставчик; като партньор, който улеснява живота ви и който открива за вас безкрайни възможности във всеки момент от ежедневието ви.”, допълва същият.
Според компанията новото лого и визуални елементи би следвало да носят усещането за движение и идват със заявка да се развиват в следващите години.
Логото е образувано от символ, който представлява знаковата за Мтел буква "М”, стилизирана във формата за безкрайност, и текстова част "tel”. Символът "М” е изпълнен в богата цветова палитра, която обаче, остава в гамата на запазеното за компанията червено. Така в новото и различно лого все пак е заключена и приемственост с предишния знак на Мтел.
Историята в новото лого тръгва от етимологията на буквата "М”. В много от древните култури "М” изобразява "вода”, буквата се свързва с течност, а нейната символика се свързва със знака за безкрайност. Звуковият подпис на бранда пък е решен в основен акорд C Major, който наподобява вълна и също носи усещането за безкрайно движение.
Новият бранд е вплетен и в дизайна на магазините. Мтел стартира новата си ера с 60 изцяло обновени магазина като постепенно всичките 180 магазини на компанията ще бъдат преустроени.
Прочее, какво е вашето мнение за новото лого на Мтел?
Водещи
-
ЕС готви нови разпоредби за бракуването на коли
С тях ще се сложи край на подхода технически ефективен автомобил да бъде бракуван само поради...
25.07 | 20:46
-
Няма подкрепа от ЕС за държавите от Черноморския регион въпреки последиците от военните действия
Това се казва в Резолюция на Икономическия и социален съвет в България
25.07 | 20:30
-
Властите в Сърбия запечатаха ресторанта на Емир Кустурица
Заведението се намира в eтноселото Дървенград
25.07 | 20:15
-
Любомир Дацов с коментар: До какво би довело замразяване на цените
Единият подход е на „меки мерки”, другият – на „твърди”
25.07 | 20:00
Най-четени
-
Награждават граничаря, прострелял марокански мигрант край Звездец
Граничният полицай стрелял по мароканеца, когато го доближил на ръка разстояние, уточни шефът...
25.07 | 13:30
-
Навършва се една година от взривовете в Елин Пелин
А година по-късно – важни въпроси все още са без отговор.
25.07 | 10:45
-
Дрането продължава: Сурвакат ни с нова такса за вода
Проектозаконът вече е приет от Министерски съвет, предстои да го гласуват в парламента
25.07 | 16:30