Най-безумните лога в историята (СНИМКИ) 07.11 | 10:39
Лого в стил „кучешката“?

По думите на маркетинговите анализатори, един от най-важните маркетингови инструменти е добрият дизайн на логото.
Едно качествено лого прави дадена марка лесна за разпознаване, а впоследствие хората я свързват и със съответния бизнес.
Повечето модерни дизайнери действително улавят качествената характеристика на едно лого, но има и такива, които се дънят зловещо.
Нещо повече, дадени компании използват въпросните лога, които са изключително неподходящи, независимо от най-добрите намерения, с които са създадени. Макар че много от тях привличат вниманието на потребителя като магнит, резултатът, който постигат, е точно обраният.
Можете да разгледате 15-те най-добри технологични нива в Econ.bg.
Водещи
-
ЕС готви нови разпоредби за бракуването на коли
С тях ще се сложи край на подхода технически ефективен автомобил да бъде бракуван само поради...
25.07 | 20:46
-
Няма подкрепа от ЕС за държавите от Черноморския регион въпреки последиците от военните действия
Това се казва в Резолюция на Икономическия и социален съвет в България
25.07 | 20:30
-
Властите в Сърбия запечатаха ресторанта на Емир Кустурица
Заведението се намира в eтноселото Дървенград
25.07 | 20:15
-
Любомир Дацов с коментар: До какво би довело замразяване на цените
Единият подход е на „меки мерки”, другият – на „твърди”
25.07 | 20:00
Най-четени
-
Награждават граничаря, прострелял марокански мигрант край Звездец
Граничният полицай стрелял по мароканеца, когато го доближил на ръка разстояние, уточни шефът...
25.07 | 13:30
-
Навършва се една година от взривовете в Елин Пелин
А година по-късно – важни въпроси все още са без отговор.
25.07 | 10:45
-
Дрането продължава: Сурвакат ни с нова такса за вода
Проектозаконът вече е приет от Министерски съвет, предстои да го гласуват в парламента
25.07 | 16:30