Най-безумните лога в историята (СНИМКИ) 07.11 | 10:39
Лого в стил „кучешката“?

По думите на маркетинговите анализатори, един от най-важните маркетингови инструменти е добрият дизайн на логото.
Едно качествено лого прави дадена марка лесна за разпознаване, а впоследствие хората я свързват и със съответния бизнес.
Повечето модерни дизайнери действително улавят качествената характеристика на едно лого, но има и такива, които се дънят зловещо.
Нещо повече, дадени компании използват въпросните лога, които са изключително неподходящи, независимо от най-добрите намерения, с които са създадени. Макар че много от тях привличат вниманието на потребителя като магнит, резултатът, който постигат, е точно обраният.
Можете да разгледате 15-те най-добри технологични нива в Econ.bg.
Водещи
-
ООН прогнозира: 3,5 милиона души ще има в България през 2100 г.
Според доклада Китай, Германия, Япония и Русия вече са достигнали своя пик, а населението им...
13.08 | 21:00
-
Зеленски: Украйна и лидерите от ЕС се споразумяха с Тръмп за пет ключови принципа
Украинският държавен глава разкри подробности от срещата между европейските лидери и Тръмп в...
13.08 | 20:45
-
Прокуратурата и МРРБ проверяват сигнал за допълнителни възнаграждения в АПИ
Той е подаден през юни
13.08 | 20:30
-
Извънредни мерки по контрол на трафика в Гърция
Регулирано е движението на входовете и изходите на големите градове, където трафикът е много...
13.08 | 20:15
Най-четени
-
След 33 дни ваканция депутатите ще получат увеличени заплати
С допълнителните плащания, произтичащи от трудовия стаж на държавния глава Румен Радев, сумата...
13.08 | 11:30
-
Трима от „Наглите” изчезнаха мистериозно, издирват ги
Прокопи Прокопиев - Културиста, Ивайло Евтимов - Йожи и Даниел Димитров - Релето са в...
13.08 | 13:45
-
Близо 50% от българите и 69% от бизнеса подкрепят въвеждането на еврото
Това сочат резултатиете от проучване на "Алфа рисърч"
13.08 | 16:59