На Yahoo продължава не им върви с рекламите 29.01 | 13:58
Все пак ръководената от Мариса Майер компания успя да излезе на печалба

Въпреки сериозните усилия на изпълнителния си директор Мариса Майер щатският интеренет ветеран Yahoo все още не успява да направи мечтания пробив в областта на рекламата. Гигантът отчете спад в това перо за четвърто поредно тримесечие, информира Reuters.
Така за последните три месеца на н2013 г. общите приходи от реклама на Yahoo са се понижили с 6% на годишна база до 1,266 млрд. долара. Данни сочат, че приходите от дисплей реклама, които се равняват на 40% от продажбите на сайта, са спаднали със 7% до 421 млн. долара.
Въпреки понижените приходи печалбата на интернет корпорацията през отчетния период се е повишила с 28% до 348 млн. долара. Според анализаторите това се дължи на понижените разходи за инвестиции.
За да се справи със ситуацията, амбициозната Майер се видя принудена наскоро да уволни втория човек след себе си в Yahoo – Енрике де Кастро. Въпросният бе назначен лично от нея, като основната му задача бе да повиши рекламните приходи на закъсалия интернет гиганта.
Водещи
-
Борислав Цеков: НС не е приют за откачалки!
Съществува откритата терористична заплаха към Бойко Борисов
22.03 | 18:00
-
Магнитна буря удря страната утре
Възможно е метеочувствителните и хронично болните хора да изпитват дискомфорт
22.03 | 17:40
-
Велико Търново чества днес своя празник
Денят е посветен на победата в битката при Клокотница през 1230 година
22.03 | 17:20
-
ЕС осъди България да плати 1,593 млн. евро
Причината – липсата на стимулиране за закупуване на електрически автомобили
22.03 | 17:00
Най-четени
-
Агнешо от Румъния ще залее пазара: Цените в магазините ни са двойни и тройни
Това са опасенията на овцевъдите
22.03 | 12:00
-
Георг Георгиев към лидера на МЕЧ: Такова говорене ражда след себе си бури
Не сте готов да ги посрещнете, каза той
22.03 | 10:00
-
Човек е бил блъснат и убит на място от влак
Тлрагедията е станала на железопътен прелез в Казанлък
22.03 | 12:40