Оптична илюзия превръща тази реклама в шедьовър (ВИДЕО) 22.10 | 13:03
Вижте илюзорната реалност на един автомобил
Когато става въпрос за реклама на даден продукт, всичко е позволено. Ежедневно стотици хора по цял свят мислят всякакви варианти, за да направят рекламираната стока или услуга по-привлекателна за потребителите.
Похватите са безкрайно много. Така част от произведенията не се харесват за мнозина, но пък някои от тях се превръщат в истински шедьовър.
Поредният пример е рекламен клип на Honda, с който се представя новото CR-V. В него границите на вероятното се размиват, поемайки в себе си солидна доза обемни илюзии. Създателите на видеото са се постарали да превърнат невъзможното във възможно, придържайки се към слогана от рекламната кампания "An impossible made possible".
Вижте видеото в Div.bg, за да се убедите, че това наистина е шедьовър.
Водещи
-
Любомир Дацов: Бюджет 2026 допълнително стимулира негативни процеси
"Не е нормално бюджетът да се управлява по технически формули", смята финансистът от Фискалния...
16.11 | 18:00
-
Божидар Божанов: 46% преразпределение от БВП води до скорошен сблъсък с айсберга
Това е бюджетът на Пеевски, смята депутатът от ПП - ДБ
16.11 | 17:40
-
Киселова: "Лукойл" зависи не само от кабинета и особения управител, а от геополитическата конюнктура
БСП искали увеличение на данък дивидент, защото управители на фирми плащали 5% данък дивидент...
16.11 | 17:00
Най-четени
-
Жечо Станков: Румен Спецов трябва да получи разрешение от МС за всяка специфична дейност
"Не можеше по закона от 2023 г. да се гарантира основната дейност на особения управител",...
16.11 | 16:20
-
Костадинов от Сочи: Срещнах се с Дмитрий Медведев, "Възраждане" пише история
Лидерът на "Възраждане" заедно с депутата от партията Ангел Георгиев и евродепутатите Рада...
16.11 | 13:20
-
Държавата дава ваучери по 20 000 лв. за саниране на къща
16.11 | 10:40
-
Добрев за бюджет'26: Работата е толкова объркана, че следващият бюджет ще е хубав
Той предупреди, че дефицитът може да бъде над 3%
16.11 | 13:00