Оптична илюзия превръща тази реклама в шедьовър (ВИДЕО) 22.10 | 13:03
Вижте илюзорната реалност на един автомобил
Когато става въпрос за реклама на даден продукт, всичко е позволено. Ежедневно стотици хора по цял свят мислят всякакви варианти, за да направят рекламираната стока или услуга по-привлекателна за потребителите.
Похватите са безкрайно много. Така част от произведенията не се харесват за мнозина, но пък някои от тях се превръщат в истински шедьовър.
Поредният пример е рекламен клип на Honda, с който се представя новото CR-V. В него границите на вероятното се размиват, поемайки в себе си солидна доза обемни илюзии. Създателите на видеото са се постарали да превърнат невъзможното във възможно, придържайки се към слогана от рекламната кампания "An impossible made possible".
Вижте видеото в Div.bg, за да се убедите, че това наистина е шедьовър.
Водещи
-
Полицейският отряд "Кобра" с акция в заложни къщи в София
Проверяват се финансови и заложни къщи
09.12 | 14:59
-
Масирани проверки на въжени линии, ски влекове, асансьори и басейни преди старта на зимния сезон
Експертът посочи, че на лифтовете няма големи нарушения, те са предимно при малките ски...
09.12 | 14:45
-
Meteo Balkans: Идва ли "звярът от Изток" за Коледа?
Към момента изглежда, че декември ще бъде по-топъл от първоначалните прогнози – поне до 15–20...
09.12 | 14:30
-
Министър Гуцанов: Поех ангажимент и той е факт – вдигаме средствата за майките
Той припомни, че в бюджета не е заложен ръст на осигуровки и данъци за 2026 година.
09.12 | 13:59
Най-четени
-
Изтичат над 116 хил. безплатни винетки
Най-много безплатни винетки изтичат през януари - 62 682 бр.
09.12 | 12:15
-
Българският филм „Почивката 2" привлече най-много зрители в страната, приходите му са 575 376 лева
Проваленият ергенски запой и последващите ситуации на морето вече са гледали 43 413 зрители,...
09.12 | 11:30
-
Кметът на Ботевград Иван Гавалюгов е забранил провеждането на протеста, организиран за днес от ДПС на Делян Пеевски
Това се разбра от негова публикация във "Фейсбук"
09.12 | 11:59