Оптична илюзия превръща тази реклама в шедьовър (ВИДЕО) 22.10 | 13:03
Вижте илюзорната реалност на един автомобил

Когато става въпрос за реклама на даден продукт, всичко е позволено. Ежедневно стотици хора по цял свят мислят всякакви варианти, за да направят рекламираната стока или услуга по-привлекателна за потребителите.
Похватите са безкрайно много. Така част от произведенията не се харесват за мнозина, но пък някои от тях се превръщат в истински шедьовър.
Поредният пример е рекламен клип на Honda, с който се представя новото CR-V. В него границите на вероятното се размиват, поемайки в себе си солидна доза обемни илюзии. Създателите на видеото са се постарали да превърнат невъзможното във възможно, придържайки се към слогана от рекламната кампания "An impossible made possible".
Вижте видеото в Div.bg, за да се убедите, че това наистина е шедьовър.
Водещи
-
„Кукерландия“ в Ямбол: Зрелищна програма, над 6500 кукери и Валя Балканска
Творчески работилници за мартеници, маски, рисувани камъни и други са допълнителна възможност...
21.02 | 17:15
-
Децата в риск, които съществуват в България към 2023 г., са 531 000
Основните пречки пред контакта на неотглеждащия родител с детето са:
21.02 | 16:30
Най-четени
-
"Възраждане" ще протестират пред БНБ срещу влизането ни в еврозоната
„Освобождавайки над 70 млрд. от осигурителните пари за борда, една част отива за осигуряване...
21.02 | 12:00
-
ГЕРБ – СДС издигна за председател на Фискалния съвет бившия финансов министър Симеон Дянков
За членове на Фискалния съвет от "ГЕРБ – СДС" номинират отново Симеон Дянков, както и...
21.02 | 10:45