Оптична илюзия превръща тази реклама в шедьовър (ВИДЕО) 22.10 | 13:03
Вижте илюзорната реалност на един автомобил

Когато става въпрос за реклама на даден продукт, всичко е позволено. Ежедневно стотици хора по цял свят мислят всякакви варианти, за да направят рекламираната стока или услуга по-привлекателна за потребителите.
Похватите са безкрайно много. Така част от произведенията не се харесват за мнозина, но пък някои от тях се превръщат в истински шедьовър.
Поредният пример е рекламен клип на Honda, с който се представя новото CR-V. В него границите на вероятното се размиват, поемайки в себе си солидна доза обемни илюзии. Създателите на видеото са се постарали да превърнат невъзможното във възможно, придържайки се към слогана от рекламната кампания "An impossible made possible".
Вижте видеото в Div.bg, за да се убедите, че това наистина е шедьовър.
Водещи
-
Усложненията при бременност или раждане са довели до смъртта на една жена приблизително на всеки две минути през 2023 г.
В публикувания в понеделник доклад се посочва, че това съответства на около 260 000 жени в...
07.04 | 14:45
-
Пловдивската окръжна прокуратура води разследване по случая със смъртта на 6-годишно момченце, починало след стоматологична манипулация
Реакция в детската градина
07.04 | 14:15
Най-четени
-
15 737 са чуждестранните студенти, които учат у нас през 2024 г.
През 2024 г. почти 9 000 чуждестранни студенти идват от страни извън Европейския съюз, а почти...
07.04 | 10:45
-
Протест срещу убийствата на пътя се провежда пред Съдебната палата в София
Предвидено е оттам протестът да мине през Министерството на правосъдието и парламента....
07.04 | 09:45
-
Ледено утро, ниски температури, студ и сняг в части на страната
Ето каква е обстановката в страната:
07.04 | 09:27
-
Андрей Райчев прогнозира с висока степен на вероятност предсрочни парламентарни избори в близко бъдеще
Гледната точка на Геновева Петрова
07.04 | 10:30