Робът Дауни Джуниър ще рекламира смартфоните на HTC 21.06 | 15:18
Целта на HTC е да се опитат да възвърнат част от загубените си позиции в САЩ

Тайванският мобилен производител HTC е наел холивудския актьор Робът Дауни Джуниър за участие в глобална маркетингова кампания, която ще струва на компанията 12 млн. долара.
Дауни, който стана особено популярен в ролята си на Железния човек, ще промотира смартфоните на компанията. Това са съобщили пред агенция Bloomberg информирани източници, пожелали анонимност, съобщава Econ.bg.
Робърт Дауни Джуниър ще участва като себе си, а не в ролята на образите, в които сме свикнали да го виждаме на големия екран. Актьорът ще се снима в клипове и ще се появява в печатни реклами, както и по билбордове.
Целта на HTC е да се опитат да възвърнат част от загубените си позиции в САЩ. В световен мащаб тайванската компания бе изместена безапелационно от корейския си конкурент Samsung, които за миналата година са дали за маркетинг 10 млрд. долара, или 10 пъти повече от HTC.
Наемането на част от най-големите знаменитости на Холивуд е част от усилията на HTC да остане в играта, след като продажбите ѝ се сринаха на девета позиция по данни анализаторите от IDC.
Водещи
-
Петьо Цеков: Всички се държат така, сякаш утре сме на избори
Любомир Стефанов: Стана мантра каквото и да се случва в държавата, Пеевски да управлява кораба
27.07 | 18:00
-
Мъж застреля любовника на бившата си жена и изгори кучетата й живи
Местен жител заключил децата си, заплашил да запали и тях
27.07 | 17:21
-
Пламнала и борова гора в местността „Бакаджик” край Ямбол
Пожарът разгръща фронта си и се вижда от АМ „Тракия”
27.07 | 17:00
Най-четени
-
Астрофизик: 5 доказателства, че има живот след смъртта
27.07 | 12:00
-
Когато глупостта и стремежът за власт се сблъскат, произвеждат катастрофи
Това направи ПП-ДБ с КПКОНПИ, смята депутатът от ИТН Станислав Балабанов
27.07 | 12:20
-
Мъж застреля любовника на бившата си жена и изгори кучетата й живи
Местен жител заключил децата си, заплашил да запали и тях
27.07 | 17:21