Тройно повече приходи от реклама очаква Twitter 25.01 | 19:55

Twitter гони Facebook в методите на рекламата

От iNews.bg

Микроблогинг сензацията Twitter очаква приходите от реклама да достигнат 150 милиона долара през 2011 година.

Прогнозата е направена от дигиталния изследовател eMarketer, който освен това е изчислил, че през 2010 година в компанията Twitter са влезли 45 милиона долара. За 2012 година прогнозите предвиждат приходите от рекламни приложения в блог-мрежата да достигнат 250 милиона долара.

Една от причините анализаторите да вярват, че Twitter ще претърпи такъв драматичен ръст на продажба на рекламно пространство, е,  че през тази година сайтът за кратки съобщения пуска платформа за самообслужване при публикуване на рекламни приложения.

Същият метод на работа в продажбата на пространство е в основата на бързия ръст и на Facebook, коментират специалистите.

Ако Twitter успее да убеди потребителите и да спечели доверието им, за да стане втори "играч" в това поле след Facebook, ще се справи в привличането на големи приходи.

По-рано този месец изпълнителният директор на микроблогинг системата Дик Костоло заяви, че въведената миналата година програма за платени рекламни "туитове" се развива "фантастично добре". Освен това след като отхвърли няколко предложения от потенциални купувачи, Костоло обяви, че Twitter възнамерява да остане независима компания.

Миналия месец компанията бе "подпомогната" с 200 милиона долара от инвеститори, които оцениха Twitter на 3.7 милиарда долара.

Водещи

Най-четени