Японска компания заменя пукащите балончета с ядливи пуканки 14.03 | 15:15

Иновативна японска хранителна компания предлага революционно решение в света на опаковките, използвайки обикновени пуканки като екологична алтернатива на традиционните опаковъчни материали.

От iNews.bg

Иновативна японска хранителна компания предлага революционно решение в света на опаковките, използвайки обикновени пуканки като екологична алтернатива на традиционните опаковъчни материали.

Azechi Foods Company излиза с интересна концепция "2 в 1", при която пуканките изпълняват двойна функция – служат като ефективен предпазител за чупливи предмети по време на транспорт и след това могат да бъдат консумирани, вместо да се превърнат в отпадък.

"Искахме да създадем продукт, който да служи като предпазител и след това да бъде изяден, намалявайки по този начин отпадъците", споделя в публикацията Шихоко Уада, генерален мениджър на Azechi Foods Company, предаде bTV.

От комедийно шоу до устойчиво бизнес решение
Любопитното е, че идеята за този екологичен проект е дошла по необичаен начин. Генералният мениджър Шихоко Уада се вдъхновила, след като видяла участник в комедийно шоу да използва пакет с пуканки като възглавница. Това нестандартно приложение я накарало да осъзнае потенциала на пуканките като заместител на традиционните опаковъчни материали като памук, стиропор и найлонови пукащи балончета.

Инициативата цели да намали отпадъците, произтичащи от опаковъчната индустрия, и да насърчи по-отговорно отношение към околната среда. Пуканките се предлагат като предпазна опаковка, а след това могат да се консумират, докато клиентите гледат филм например.


Екологичен подход във всеки аспект
Самата опаковка на пуканките също е проектирана с мисъл за околната среда. Пуканките са поставени в прозрачен плик, изработен от екологични материали, които по-лесно се разграждат и намаляват негативното въздействие върху природата. На опаковката ясно е поставен стикер с надпис "Не е за ядене", който указва, че само съдържанието е предназначено за консумация.

Иновативният подход на Azechi Foods Company вече привлича огромно внимание в Япония. Снимки на новия опаковъчен материал стават все по-популярни в социалните мрежи, което вдъхновява все повече потребители да възприемат същата практика при изпращането на собствените си пратки.

Водещи

Най-четени