Японска компания заменя пукащите балончета с ядливи пуканки 14.03 | 15:15
Иновативна японска хранителна компания предлага революционно решение в света на опаковките, използвайки обикновени пуканки като екологична алтернатива на традиционните опаковъчни материали.

Иновативна японска хранителна компания предлага революционно решение в света на опаковките, използвайки обикновени пуканки като екологична алтернатива на традиционните опаковъчни материали.
Azechi Foods Company излиза с интересна концепция "2 в 1", при която пуканките изпълняват двойна функция – служат като ефективен предпазител за чупливи предмети по време на транспорт и след това могат да бъдат консумирани, вместо да се превърнат в отпадък.
"Искахме да създадем продукт, който да служи като предпазител и след това да бъде изяден, намалявайки по този начин отпадъците", споделя в публикацията Шихоко Уада, генерален мениджър на Azechi Foods Company, предаде bTV.
От комедийно шоу до устойчиво бизнес решение
Любопитното е, че идеята за този екологичен проект е дошла по необичаен начин. Генералният мениджър Шихоко Уада се вдъхновила, след като видяла участник в комедийно шоу да използва пакет с пуканки като възглавница. Това нестандартно приложение я накарало да осъзнае потенциала на пуканките като заместител на традиционните опаковъчни материали като памук, стиропор и найлонови пукащи балончета.
Инициативата цели да намали отпадъците, произтичащи от опаковъчната индустрия, и да насърчи по-отговорно отношение към околната среда. Пуканките се предлагат като предпазна опаковка, а след това могат да се консумират, докато клиентите гледат филм например.
Екологичен подход във всеки аспект
Самата опаковка на пуканките също е проектирана с мисъл за околната среда. Пуканките са поставени в прозрачен плик, изработен от екологични материали, които по-лесно се разграждат и намаляват негативното въздействие върху природата. На опаковката ясно е поставен стикер с надпис "Не е за ядене", който указва, че само съдържанието е предназначено за консумация.
Иновативният подход на Azechi Foods Company вече привлича огромно внимание в Япония. Снимки на новия опаковъчен материал стават все по-популярни в социалните мрежи, което вдъхновява все повече потребители да възприемат същата практика при изпращането на собствените си пратки.
Водещи
-
В "Продължаваме промяната" ще избират ново ръководство през септември
Дотогава Асен Василев остава едноличен лидер
29.06 | 21:33
-
Веселин Стойнев: Оставката на Петков беше задължителна, но не изчерпва проблема
Диана Дамянова: Оставката на Кирил Петков е опит да се прикрие действителната глава на тази...
29.06 | 18:00
Най-четени
-
ЕК: Без кучета и котки в зоомагазина вече
Въвеждат задължително микрочипиране, нови тежести заплашват ловците
29.06 | 12:00
-
Украйна: Ударихме военни цели в руския Брянск
Според местни медии в града са се чули изстрели и поредица от експлозии
29.06 | 11:20
-
Гадже зарязало бременна бившата жена на Джизъса?
Младежът се е хванал с нова мацка и е изоставил брюнетката, която ще бъде самотна майк
29.06 | 13:40