AOL със своя медийна групировка 07.02 | 11:30

Интернет доставчикът си купи популярната електронна медия Huffington Post

От Ивайло Ачев

Американският интернет доставчик AOL съобщи, че купува популярната електронна медия Huffington Post за 315 млн. долара.

Около 300 млн. долара от сумата ще бъдат дадени в брой. Одобрение за транзакцията има както от директорските бордове на двете компании, така и от акционерите на Huffington. Тепърва обаче ще се чака "зелената светлина" и на регулаторните органи.

Huffington Post е американски новинарски сайт, който има по около 25 млн. уникални посещения на месец. Сливането с AOL образува нова медийна група - Huffington Post Media Group, в която влизат Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch, StyleList и други сайтове.

Водещи

Най-четени