AOL със своя медийна групировка 07.02 | 11:30
Интернет доставчикът си купи популярната електронна медия Huffington Post
Американският интернет доставчик AOL съобщи, че купува популярната електронна медия Huffington Post за 315 млн. долара.
Около 300 млн. долара от сумата ще бъдат дадени в брой. Одобрение за транзакцията има както от директорските бордове на двете компании, така и от акционерите на Huffington. Тепърва обаче ще се чака "зелената светлина" и на регулаторните органи.
Huffington Post е американски новинарски сайт, който има по около 25 млн. уникални посещения на месец. Сливането с AOL образува нова медийна група - Huffington Post Media Group, в която влизат Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch, StyleList и други сайтове.
Водещи
-
Тримата задържани с америций не знаели, че е радиоктивен
Остават в ареста, реши Пловдивският Окръжен съд
22.09 | 17:40
-
Отиде си големият български художник Иван Вукадинов
Той е единственият български художник, който влиза в Американската енциклопедия за модерно...
22.09 | 17:20
Най-четени
-
Татяна Дончева съзира хора на Пеевски в листите на "БСП-Обединена левица"
Сред най-изявени лица, за които има подозрения, че са свързани с Пеевски, тя посочи Кирил...
22.09 | 14:30
-
Радев: Отстояване националните интереси, а не сляпо следване на чужда воля, е пътят за достойното ни развитие
Този исторически акт ни завеща безценен урок, все така актуален и днес, написа Румен Радев
22.09 | 09:30