AOL със своя медийна групировка 07.02 | 11:30
Интернет доставчикът си купи популярната електронна медия Huffington Post

Американският интернет доставчик AOL съобщи, че купува популярната електронна медия Huffington Post за 315 млн. долара.
Около 300 млн. долара от сумата ще бъдат дадени в брой. Одобрение за транзакцията има както от директорските бордове на двете компании, така и от акционерите на Huffington. Тепърва обаче ще се чака "зелената светлина" и на регулаторните органи.
Huffington Post е американски новинарски сайт, който има по около 25 млн. уникални посещения на месец. Сливането с AOL образува нова медийна група - Huffington Post Media Group, в която влизат Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch, StyleList и други сайтове.
Водещи
-
Президентът Радев: 3 март не е само дата, а олицетворение на съкровения идеал на поколения българи
Цялата реч на Румен Радев по време на тържествената заря-проверка по случай Националния...
03.03 | 19:26
-
Скиори и сноубордисти в носии и със знамена се спуснаха по пистите в Пампорово
Гайдари и тъпанджии съпроводиха голямото шествие
03.03 | 18:00
Най-четени
-
Честването на 3 Март в София: Програма
03.03 | 10:00
-
Ужасът от COVID-19 възкръсва
Новият китайски вирус връща маските, удря най-вече децата
03.03 | 14:00
-
Жена е намушкана с нож в софийски трамвай
Пострадалата е откарана в „Пирогов”, нападателят е задържан
03.03 | 11:40