Canon стартира паневропейска кампания Live for the story 22.05 | 17:53
Зои Кравиц е глобалният вдъхновител на марката

София 22 май 2017 г. - Canon стартира паневропейска кампания Live for the story. Новата философия на марката е насочена към по-младата аудитория, като цели да промени разбирането и отношението към продуктите на бранда, да ги позиционира като инструменти за създаване и преживяване на моментите от живота.
Изцяло интегрирала и България, компанията цели да репозиционира Canon чрез новото послание Live for the story и да насърчава хората да съзират специалните спомени във всички моменти от живота си, независимо къде се намират или какво правят.
Лий Бонифас, старши директор на Canon - Consumer Marketing, пояснява:" Live for the story е нашият подход, разработен, за да промени напълно начина, по който хората гледат на Canon. Тази промяна утвърждава категорично Canon като марка за разказване на истории и гарантира, че всеки краен резултат от цялостната ни екосистема и продуктово портфолио ще помогне на потребителите да разказват своите истории."
Новата философия на марката Canon отразява смисъла на това защо хората създават визуално съдържание – защото разказват и споделят истории и емоции. Преживяването е най-ценната валута, която притежаваме, така че Canon ще насърчава хората да изживяват всеки момент напълно, без значение дали им се струва незначителен или обикновен.
Актрисата, продуцент, музикант и известен разказвач Зои Кравиц е глобалният посланик на Canon.
"Лятото е време на спонтанност и живот за момента. Ние желаем да насърчим хората да изживяват пълноценно всяка секунда, защото тогава се раждат най-добрите истории."
И за да ви вдъхнови във вашия разказ, артистичната Зои предлага на "изследователите" на Canon своята лична Canon лятна "история”, която отразява спонтанността на нейните любими лета в Ню Йорк. Филмът с историята на Зои може да откриете на http://www.canon.bg/live-for-the-story.
Дончо Нешев, директор маркетинг Canon България допълва: "Всяка снимка има своята история и е ценна за създателя й, независимо дали е създадена от професионалист или не. Ние знаем това и с новата насока на компанията ни целим да вдъхновим хората да разказват и споделят повече истории. В България, Canon ще представи новата философия на бранда чрез специална кампания, за която в най-скоро време ще обявим подробности, така че следете ни и очаквайте повече информация."
"Да запазиш своята адекватност в един променлив и непрестанно развиващ се сектор е вълнуващо и е нещо, което ние ще използваме, за да можем да достигнем до по-млада публика", казва г-н Бонифас. "В Canon предлагаме много повече от фотография – ние отпечатваме спомени, запазваме спомени и помагаме да създадем спомени с приложения като Lifecake".
"Преживяванията са важни и ние се фокусираме върху тях. "Live for the story" е разработена, за да вдъхнови хората да правят точно това, като с всеки елемент от репозиционирането на Canon ние насърчаваме хората да бъдат готови да заснемат историите, които създават всеки ден".
Водещи
-
ЕК: Искането за референдум за еврото е от компетенцията на националните власти
От Комисията очакват поискания от България извънреден конвергентен доклад да бъде готов в...
10.05 | 16:00
-
Зуека лапва 40 000 лв. хонорар от "Капките"?
Той ше участва въъв финала на шоуто на стадион „Васил Левски"
10.05 | 15:00
Най-четени
-
Доц. Цеков: Предложението на Радев за референдум за еврото е противоконституционно
Докторът по конституционно право обясни защо у нас не може да бъде проведен такъв референдум
10.05 | 11:00
-
Бойко Борисов: Протегнатите ръце са по-силни от юмрука на Румен Радев (ВИДЕО)
НС по най-бързия начин трябва да отхвърли този референдум, подчерта лидерът на ГЕРБ
10.05 | 12:00
-
Крум Зарков подава оставка като секретар по правните въпроси на президента
Това обяви късно снощи самият той
10.05 | 10:40