Facebook въвежда промени за прозрачност на рекламите 29.06 | 13:11
Така социалната мрежа ще се бори с евентуални злоупотреби спрямо потребителите

Facebook обявява нова значителна промяна, свързана с прозрачността на рекламите. От днес потребителите в България, както и в целия свят, ще имат достъп до информация за активните реклами, протичащи във всички страници на платформата. Достъпът до подобна информация за компаниите и организациите ще повиши отговорността на рекламодателите и ще предотврати евентуални злоупотреби във Facebook. Нововъведението включва изцяло нов бутон "Info and Ads" (информация и реклами), който позволява:
- Преглед на активните реклами – потребителите могат да намерят информация за всички активни реклами, които протичат в дадена страница както във Facebook, така и в останалите платформи, част от социалната мрежа, като Instagram и Messenger. Кликайки на новия бутон "Info and Ads", те ще виждат цялостното съдържание на активните реклами (описание и снимка) в избраната страница и ще имат възможност да докладват подозрително съдържание.
-
Повече информация – от днес e достъпна и допълнителна информация за всички Facebook страници, например скорошни промени в името или дата на създаване, като съдържанието ще бъде обновявано непрекъснато.
Видео, демонстриращо нагледно как потребителите могат да използват новата опция, може да бъде намерено тук.
Това е само началото на промените за осигуряване на прозрачност на рекламите във Facebook. Позволявайки достъп до детайлна информация относно всички страници и техните реклами, компанията цели да ограничи възможностите за каквато и да е било злоупотреба в социалната мрежа. През месец май в САЩ Facebook започна да обозначава и да създава архиви на рекламите, свързани с политика. В момента компанията въвежда тази функция и в Бразилия във връзка с предстоящите избори през октомври 2018 г. Всеки, който провежда платена политическа кампания във Facebook в страната, ще може да се регистрира за одобрение от следващия месец, а потребителите на социалната мрежа ще виждат специални етикети, обозначаващи съответната реклама, която допълнително ще бъде добавена в архивите на Facebook за по-добра отчетност.
Водещи
-
Повече от 2200 души са загинали при земетресението с магнитуд 6, което разтърси Източен Афганистан през изминалия уикенд
Фитрат подчерта, че „спасителните операции все още продължават“.
04.09 | 17:59
-
Почина работникът от трудовата злополука в завод "Арсенал"
Мъжът е бил с тежка травма в коремната област след инцидента в оръжейния завод в Казанлък
04.09 | 17:40
-
Радев за случая със самолета на Фон дер Лайен: Това е измислен скандал
По думите му няма постъпила официална информация за смущения от стотиците прелитащи самолети...
04.09 | 17:20
-
Депутатите отхвърлиха ветото на президента върху промените в Закона за държавните имоти
Според Радев с този ход кабинетът търси начин да бъде запълнен дефицитът в бюджета.
04.09 | 16:30
Най-четени
-
Първи интимности в „Ергенът: Любов в рая“ – неочаквана двойка си позволи повече
Още на третия ден от най-горещото риалити „Ергенът: Любов в рая“ зрителите станаха свидетели...
04.09 | 11:30
-
Спекулации ли са твърденията, че Европа се готви за война?
Според него армията ни работи по стандарт на НАТО.
04.09 | 09:59
-
Метрото в столицата ще работи до по-късно тази вечер
Последната мотриса на метрото ще пътува 30 минути след полунощ.
04.09 | 14:30
-
Иван Таков: Премиерът не е началник на председателя на БСП, за да му нарежда къде да ходи и с кого да се вижда
Основният приоритет на БСП в момента е да постави началото на пътя към смяна на данъчния модел...
04.09 | 13:30