Facebook въвежда промени за прозрачност на рекламите 29.06 | 13:11
Така социалната мрежа ще се бори с евентуални злоупотреби спрямо потребителите

Facebook обявява нова значителна промяна, свързана с прозрачността на рекламите. От днес потребителите в България, както и в целия свят, ще имат достъп до информация за активните реклами, протичащи във всички страници на платформата. Достъпът до подобна информация за компаниите и организациите ще повиши отговорността на рекламодателите и ще предотврати евентуални злоупотреби във Facebook. Нововъведението включва изцяло нов бутон "Info and Ads" (информация и реклами), който позволява:
- Преглед на активните реклами – потребителите могат да намерят информация за всички активни реклами, които протичат в дадена страница както във Facebook, така и в останалите платформи, част от социалната мрежа, като Instagram и Messenger. Кликайки на новия бутон "Info and Ads", те ще виждат цялостното съдържание на активните реклами (описание и снимка) в избраната страница и ще имат възможност да докладват подозрително съдържание.
-
Повече информация – от днес e достъпна и допълнителна информация за всички Facebook страници, например скорошни промени в името или дата на създаване, като съдържанието ще бъде обновявано непрекъснато.
Видео, демонстриращо нагледно как потребителите могат да използват новата опция, може да бъде намерено тук.
Това е само началото на промените за осигуряване на прозрачност на рекламите във Facebook. Позволявайки достъп до детайлна информация относно всички страници и техните реклами, компанията цели да ограничи възможностите за каквато и да е било злоупотреба в социалната мрежа. През месец май в САЩ Facebook започна да обозначава и да създава архиви на рекламите, свързани с политика. В момента компанията въвежда тази функция и в Бразилия във връзка с предстоящите избори през октомври 2018 г. Всеки, който провежда платена политическа кампания във Facebook в страната, ще може да се регистрира за одобрение от следващия месец, а потребителите на социалната мрежа ще виждат специални етикети, обозначаващи съответната реклама, която допълнително ще бъде добавена в архивите на Facebook за по-добра отчетност.
Водещи
-
Бонев: Такса "битови отпадъци" ще бъде повишена между 3 и 5 пъти
Ако досега за един апартамент в "Люлин" сте плащали 200 лв., от догодина едно четиричленно...
07.10 | 20:45
-
Заради авариен ремонт: Без топла вода и в "Дружба" 1
След като части от "Дружба" 2 останаха без топла вода заради планирания 90-дневен ремонт, днес...
07.10 | 20:30
-
"Стига лъжи" - младите лекари отново излязоха на протест
Акцията е организирана от инициативата "Бъдеще в България"
07.10 | 20:20
Най-четени
-
Лекар посочи, че COVID е в разгара си в България, разкри симптомите, по които да го различим от грипа
При малките деца COVID може да протече с някои по-нетипични и размити симптоми.
07.10 | 11:44
-
Кофите за боклук в "Люлин“ и "Красно село“ преливат
На сайта на СО има карта с разположението на големи сиви контейнери
07.10 | 11:30
-
Дончев: Големият проблем в Елените е, че за едно място отговарят много институции
Според него единствените мерки, които могат да се вземат в подобна ситуация, са да се помогне...
07.10 | 15:45
-
Пепелянка ухапа пиян и умря от алкохола в кръвта му
Отровата на вечугото не оказала никакво влияние върху здравето на пострадалия, алкохолът я...
07.10 | 13:30