Facebook повишава продажбите с 24% 12.11 | 15:46
В България тази тенденция също е ясно видима
Рекламата в социалната мрежа Facebook води до повишаване на продажбите с 24%, показва изследване на маркетинговата агенция Aggregate Knowledge.
Анализаторите са установили, че компаниите, които включват в медийните си планове социалната мрежа Facebook отбелязват почти една четвърт повече продажби, отколкото тези, които залагат само на традиционните медии.
В България тази тенденция също е ясно видима. "Повечето компании, независимо от големината си и бранша вече ясно разбират нуждата да присъстват във Facebook, за да постигат резултати в бизнеса си”, коментира Борислав Айтов, изпълнителен директор на агенция за Facebook маркетинг.
Изследването потвърждава и последните данни от развитието на онлайн пазара у нас -само за 2012 г. ръстът на интернет рекламите в България е 25%. Голяма заслуга за това има налагането на Facebookкато ефективен рекламен канал както за големия, така и за малкия и среден бизнес.
Още за рекламата във Facebook четете в Econ.bg.
Водещи
-
Хампарцумян: Ленин е предупредил, че държава, в която полицаите взимат повече от учителите, е полицейска
Външните банки ще ни дадат кредит, но един ден купонът ще свърши и идва сметката, може да се...
18.11 | 21:00
-
За всеки трети проверен воден обект по Черноморието има нарушения
Най-засегнати са Св. Влас, Елените, Лозенец, Царево, Слънчев бряг и Варна
18.11 | 20:30
-
Алибегов: Ще обжалваме новите такси на Столична община
По думите му бюджетът, разглеждан в парламентарните комисии, предвижда редица утежнения за...
18.11 | 20:16
Най-четени
-
Предупреждение за ураганен вятър в Царево
Бурният вятър през нощта събори дърво и временно затвори пътя между селата Ясна поляна и Ново...
18.11 | 09:30