Google променя драстично бизнес модела на телевизионната реклама 24.03 | 11:59
Ще наподобява този на уеб базираната ѝ посестрима

Услугата Google Fiber е на път да промени завинаги начина, по който функционира телевизионната реклама. На първо време ексклузивно за зрителите в Канзас Сити, САЩ.
Идеята на гиганта, разбира се, е в най-близко бъдеще да преобърне цялата телевизионна индустрия.
По същество, в следващите няколко седмици Google ще разпространи малка, но революционна, следящата излъчването на телевизионни реклами програма, представена за първи път по-рано днес в рамките на Adweek.
Програмата ще се възползва от услугите на Google Fiber, отбелязва Engadget. Високоскоростната интернет услуга на Google, към която върви и телевизионната услуга на компанията, ще бъдат достъпни за зрителите на Канзас Сити, Прово и Остин.
Идейната характеристика на програмата на Google? Компанията от Маутин Вю цели да продава телевизионна реклама по начина, по който продава уеб базирана такава. С други думи показваните реклами ще бъдат таргерирани към всеки отделен потребител, с цел да бъдат релевантни спрямо интересите на всеки.
Притесненията идват от факта, че услугата ще изисква от зрителите да жертват част от своите лични данни.
Водещи
-
И адвокатите започват ефективен протест, искат по-високи заплати
Те ще бойкотират съдилищата
01.06 | 17:20
-
Страхил Ангелов: Лицемерието и обидите изкараха хората, еврото преля чашата
Изходът е оставка на правителството, избори и референдум, смята той
01.06 | 17:00
-
Химическа кастрация за изнасилвачи на Острова
Британският кабинет се опитва да се справи с препълнените затвори
01.06 | 16:40
Най-четени
-
Диляна Гайтанджиева: Твърденията на Грозев са клевети и манипулации, ще заведа дела
Това написа тя във фейсбук профила си след обвинениятана Христо Грозев, че е работила за ГРУ
01.06 | 11:00
-
Грандиозен старт на летния сезон дадоха от Поморе
Куп официални лица и родни звезди на събитието
01.06 | 10:20