Opel се подигра публично на Volkswagen 27.05 | 12:53
Войната между двата автомобилни гиганта се превръща в традиция

Войната между двата автомобилни гиганта Opel и Volkswagen на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция.
Opel устрои забавна провокация по време на последния европейски фестивал Volkswagen GTI, пише Insmarket.bg.
Разбирайки, че кулминацията на празника ще бъдат вечерните фойерверки, рекламният отдел на Opel подготви 6000 комплекта комплекта 3D очила и ги раздаде на феновете на Volkswagen, присъстващи на купона, представяйки се за част от организаторите на фестивала.
Обещавайки фантастично зрелище, всъщност им пробутаха истински "троянски кон”.
Вижте видео и снимки от събитието тук.
Водещи
-
Светлин Тачев: От това как ще въведем еврото зависи ще се разместят ли политическите пластове
"Колкото повече издържи правителството, толкова повече ще задържи слизането на Радев на...
21.06 | 18:00
-
Скандални хубавици нахлуват в новия сезон на Биг Брадър
Сред тях е и Даниела Рупецова, станала известна в любовното риалити "Ергенът"
21.06 | 17:40
-
Почитатели на мистиката и изкуството се събират в с.Татул
Фестивалът "Нощта на Орфей" се провежда за 17-и път край Момчилград
21.06 | 17:20
-
От президента имат основание да се страхуват омръзналите политически лица и мутрите
Румен Редев не може да бъде лесно контролиран или дискредитиран, подчерта Соня Момчилова
21.06 | 17:00
Най-четени
-
Захариева: Надявам се да не сме на прага на Трета световна война, но рискът е голям
Тя заяви, че Европа отдавна е трябвало да увеличи военните си способности
21.06 | 12:00
-
ЕК: България не е изпълнила критериите за инфлацията през април 2025 година
Причината е повишаването на някои администрирани цени и данъци - такива, които се определят...
21.06 | 16:00