VIVACOM компенсира клиентите си заради срива в мрежата 07.01 | 14:58
Една безплатна седмица за ползване на съответната услуга ще получат абонатите на телекома
След възникналия през вчерашния ден (6 януари 2015 г.) технически проблем, който доведе до липса на достъп до интернет и IPTV за абонатите на VIVACOM в рамките на няколко часа, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство.
Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и е единственият, изплащащ компенсации в подобни ситуации, съобщават от пресцентъра на компанията.
Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с фиксиран интернет или IPTV, ще бъдат компенсирани с една безплатна седмица за ползване на съответната услуга.
Компенсацията за клиенти на мобилен интернет ще бъде във формата на допълнителни 500 MB към абонаментния им план.
Безплатният период и допълнителният бонус ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 12-и до 31-и януари на интернет сайта на компанията или на телефон 123.
VIVACOM поднася своите извинения на потребителите за причинените неудобства и благодари за проявеното разбиране.
Водещи
-
Недялко Йорданов: Бойко ми спаси живота - прати самолет в Бургас да ме докара във ВМА
Не го харесвам като политик, но е добър човек, сподели поетът
21.12 | 18:00
-
Опасни ли са мокрите кърпички за почистване?
21.12 | 17:20
-
Първан Симеонов: Президентът е добре да изчака до лятото за своя партия
По думите му новоучредената партия "Трети март", която заявява, че приема президента Радев за...
21.12 | 17:00
Най-четени
-
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян по-рано заради установен дефект
Няма отделяне на радиоактивни вещества, съобщиха от ядрената централа
21.12 | 09:45