Дигитална реклама ще привлича още чужди туристи 31.10 | 16:05
Ангелкова подписа споразумение за сътрудничество с Русенския университет
Дигитализацията и въвеждането на новите технологии са сред основните приоритети на Министерството на туризма в неговата рекламна и маркетингова политика. Ще промотираме страната ни по иновативен начин, който ще я направи по-конкурентна и търсена като целогодишна дестинация. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова при посещението си в Русенския университет "Ангел Кънчев", където поздрави студенти и преподаватели за настъпващия Ден на народните будители.
Тя подписа с ректора на висшето училище проф. Велизара Пенчева рамково споразумение за сътрудничество, в което водещ акцент е разработването и използването на съвременни технологии за визуализация на рекламата в туризма. Резултат от това партньорство ще е участието на русенски студенти в първия дигитален корнер на българския щанд на световното туристическо изложение WTM в Лондон този ноември. Чрез реализацията на съвместния проект на място ще бъдат създавани и предлагани на посетителите 3D сувенири за български туристически забележителности и атракции. Сред тях са дунавските крепости, Рилският манастир, Ивановските скални църкви и много други.
Въвеждането на повече дигитални технологии е предвидено в Годишната програма за национална туристическа реклама и ще работим активно в тази посока заедно с еврокомисар Мария Габриел , стана ясно от думите на министъра. Инициативата за дигиталния корнер е насочена към популяризирането на културно-историческото богатство на България. Тя ще надгради създадената от министерството през 2016 г. единна платформа с мобилно приложение I Love Bulgaria, която обединява всички елементи на туристическия сектор – забележителности, места за настаняване, заведения, съпътстващи услуги и др., поясни министър Ангелкова. В нея са включени и 100-те национални туристически обекта. Със сканиране на QR кода на всеки от тях освен информация ще се предоставя и виртуализация на 3D изображението му.
В срещата си с академичната общност на Русенския университет министър Ангелкова подчерта, че образованието е приоритет в управленската програма на правителството. Тя обърна внимание, че секторът разчита много на качествената подготовка на кадри за туризма, защото от тях зависят доброто обслужване и имиджът на България. Министър Ангелкова припомни също, че Русе е част 12-те винено-кулинарни дестинации на България, които са нова съвместна инициатива на Министерството на туризма и Министерството на земеделието, храните и горите. Дестинация "Мизия" включва не само туристически забележителности от региона, но и типичните за него вина и традиционни гозби.
Водещи
-
Лаборатория в Монпелие: Има чума по животните във Велинград
Европейската референтна лаборатория потвърди огнището на заболяването
16.12 | 17:59
-
Путин направи равносметка на бойните действия в Украйна през 2024 г.
"Руските войски имат стратегическата инициатива по цялата линия на съприкосновение", увери...
16.12 | 17:40
-
ГЕРБ-СДС и ДБ обсъдиха широко парламентарно мнозинство за редовен кабинет
Приоритети на политическите сили
16.12 | 17:20
-
Защо съвременните домати са безвкусни?
"Удвояването на теглото на плода води до намаляване на сладостта с почти 50%", посочват...
16.12 | 16:59
Най-четени
-
От следващата година стажът и възрастта за пенсия по общия ред се повишава
Тези, които няма нужния стаж, могат да се пенсионират по чл. 68, ал. 3 от КСО – през 2025 г....
16.12 | 10:15
-
Пада възрастовата граница на децата, които се пристрастяват към тютюнопушене
Тя обясни, че вейповете са много опасни, защото не се знае каква ще бъде реакцията на...
16.12 | 09:33
-
Днес празнуват всички с имената Марин, Марина, Маринела
Православната църква почита днес паметта на свети пророк Аге
16.12 | 09:09
-
Семейните жени, които имат деца, извършват седем от десет задължения в домакинството, което води до психическо напрежение
Изследователският екип анализира данни, получени от 3000 родители от САЩ, като проучва техните...
16.12 | 10:30