Съветват хотелиери как да си докарат допълнителни приходи 16.03 | 18:29
Като добър пример за хотелите специалистите посочиха авиокомпаниите
![Съветват хотелиери как да си докарат допълнителни приходи](http://inews.bg/pictures/107605_1004.jpg)
Рецепцията на традиционния хотел, освен дейностите по посрещането и настаняването, може да извика такси на госта или да му направи резервация в ресторант. Тези услуги обаче не носят допълнителни приходи на хотела.
Той може да си докара такива като превърне рецепцията си във виртуален туроператор, посочиха експерти по време на конференцията "Тенденции, иновации и инвестиции в туристическия бизнес".
Като добър пример за хотелите специалистите дадоха авиокомпаниите. Самолетните фирми си докарват допълнителни приходи например като продават различните места в самолета на различна цена (местата до прозореца са по-скъпи). Разграничаването на цената на местата е донесла приходи в размер на 40 млн. долара на авиокомпаниите в САЩ за 2010 г.
Превозването на деца и домашни любимци също се заплаща в някои авиокомпании. Сред платените услуги попадат още гледането на филм, поръчването на специален обяд, ползването на възглавница, както и свръхбагажът.
Хотелите биха могли да се поучат от практиките на авиокомпаниите за допълнителни приходи. Те могат да предлагат на клиентите си спа и голф пакети, наемане на кола под наем, плуване с делфини, луксозни стоки (скъпи очила, ако хотелът е на морска дестинация например) и дори билети за театър.
Стаите в хотела също могат да бъдат ценово разделени според гледката, оборудването, етажа, на който се намират. Добра практика е хотелите да бъдат домакини на различни мероприятия – ревюта и конференции например, които им дават публичност.
Важна е добрата сегментация на продуктите и услугите, познаването на целевата група и предлагането на точно тези услуги, от които клиентът би се заинтересувал, твърдят специалисти. Продуктът трябва да се рекламира последователно чрез умел маркетинг и PR, без да се натрапва на клиента.
Потребителят трябва да бъде уверен, че сделката е честна и изгодна за него. И хотелите, и авиокомпаниите биха имали изгода да предлагат заедно услугите си.
Hilton и British Airways са осъзнали това и се рекламират взаимно. Техният пример могат да последват и други. Освен за туристическия бизнес, това би било много удобно и изгодно за потребителите.
Водещи
-
Биляна Дудова ще се изправи срещу рускинята Амина Танделова в битка за сребърния медал
Българската националка и състезателка на СКБ „Юнак – Локомотив“ – Русе записа две победи от...
07.02 | 17:40
-
„БСП – Обединена левица“ подкрепя бойкота на супермаркетите
На 13 февруари в магазините не трябва да има купувачи, за да покажем, че няма да търпим повече...
07.02 | 17:20
-
Кабинетът "Желязков" замрази военното споразумение с Украйна
Това стана ясно по време на блицконтрола в Народното събрание днес
07.02 | 16:45
-
Каля и Михо Михови със своите 73 г. брак са най-възрастната женена двойка в община Русе
Възрастната двойка е убедена, че дължи дългогодишния си брак на взаимното уважение и...
07.02 | 16:30
Най-четени
-
МВР започва масирани проверки по пътищата
Министерството на вътрешните работи започва масирани полицейски операции по цялата...
07.02 | 10:30
-
Проф. Ангелов за вейповете: Битката ще е голяма, но няма да отстъпим и крачка назад
По думите му контролът ще се осъществява от подчинените на МВР органи.
07.02 | 12:30
-
Томислав Дончев: Очаквам по второ плащане да получим нула финансиране
България е усвоила едва 11% от евросредствата по ПВУ
07.02 | 11:15