Туристи се оплакват от камериерки, възглавници, минибар... 24.08 | 18:44

Рекламациите идват основно от несъответствие между обещано и реалност

От iNews.bg

Липса на обещаните възглавници от меморипяна, скърцащи матраци и непривлекателни камериерки. Това са само част от най-абсурдните жалби на туристи, почивали по нашето Черноморие през сезон 2017. В списъка на капризните летовници попадат дори семпъл асортимент от напитки в минибара и стари фъстаци, предаде Дарик.

Общо 2500 проверки в търговски и туристически обекти по Черноморието е извършила Комисията за защита на потребителите от началото на летния сезон. Съставени са 150-160 акта за нарушения, като основното е несъвпадение между обещаното и предоставеното в заведения и хотели.

Има и оплаквания от неизрядни отношения между търговци, които могат да повлияят на почивката на потребителите, съобщават от Комисията за защита на потребителите (КЗП).

При един от сериозните случаи тази година година 210 нашенци, платили за хотел, трябваше да останат под звездите, заради неуредени сметки с туроператорската компания. За щастие, след намесата на институциите, туристите са получили ключове за стаите си.

От КЗП определиха като екзотични таксите от типа "празен стол”, "празна чиния” и "желание на клиента", за допълнителна  обработка на поръчаното ястие. Това е нарушение, тъй като услугата не е предвидена в менюто, а законът изисква предлаганото в заведението да се описва там.

Проверките на КЗП по морето продължават до края на сезона.  

Водещи

Най-четени