"100 сърца за ЦСКА" продължава с пускането на уникална карта 09.10 | 15:03

"С картата „100 сърца за ЦСКА" създадохме един маркетингов продукт, който няма аналог у нас", обясни изпълнителният директор на клуба Александър Попов

От Мариян Найденов

Волейболен клуб ЦСКА пуска в продажба карта за отстъпки "100 сърца за ЦСКА" в различни търговски вериги в цялата страна като продължение на кампанията "100 сърца за ЦСКА".

Картата ще гарантира реални намаления до 35% при покупка на продукти или услуги. Те са осигурени от 40 компании-партньори на ЦСКА и ще се предлагат в общо около 200 търговски обекта. Сред тях са вериги за бързо хранене, бензиностанции, магазини за спортни стоки и електроника, книжарници, езикова школа, автошкола и др. Картата струва 50 лв. и важи до 5 януари 2015 година.

"Започнахме през миналата година инициативата "100 сърца за ЦСКА". Осъзнахме, че зад нас стоят много фенове, хора и компании, които ни подкрепят, и затова се чувстваме морално задължени към тях да продължим напред.

С картата "100 сърца за ЦСКА" създадохме един маркетингов продукт, който няма аналог у нас. Тази карта е нашият нов самостоятелен и независим начин за самоиздръжка и развитие на клуба.

Ще продължим да работим в тази насока, защото смятаме, че това е верният път към спасението и развитието не само на нашия клуб, но и за създаването на стабилни основи за българския волейбол", заяви изпълнителният директор на клуба Александър Попов.

Той акцентира върху това, че ако се възползват от предложените отстъпки, привържениците бързо ще си върнат средствата за покупката на картата.

"Това е нашата печеливша формула, която облагодетелства и трите страни. Привържениците получават големи и реални отстъпки за стоки и услуги от ежедневието. Компаниите привличат клиенти и се обвързват с най-успешния спорт в България. А ЦСКА като клуб си осигурява много важни средства за развитието на детско-юношеската школа и представителните си отбори", добави Попов.

Той обясни, че се работи по привличането на още партньори.

Картата ще се продава в сайта на ЦСКА (www.cskavolley.org), както и в спортния магазин в зала "Васил Симов", в търговската мрежа на ProMarket и Net1 в София. От клуба са осигурили безплатна доставка на картата в цяла България, благодарение на фирмата за куриерски услуги Rapido.

Пълният списък на компаниите и подробности за възможностите на картата са публикувани в сайта на ВК ЦСКА. Картата ще дава и 50% намаление на цените на билетите за всички домакински мачове на ВК ЦСКА през новия сезон в зала "Васил Симов".

Националът Теодор Тодоров подкрепи новия етап в кампанията. "Аз съм от ЦСКА, обичам ЦСКА, благодарен съм на ЦСКА и помагам на ЦСКА. Подкрепям инициативата и дано да има успех", каза централният блокировач.

В рамките на кампанията "100 сърца за ЦСКА" волейболен клуб ЦСКА организира верига юношески турнири "100 сърца за ЦСКА" в партньорство с водещи компании. Първият турнир за юноши и девойки до 17 години ще бъде за купата на хранителни магазини ProMarket и ще се проведе на 12 и 13 октомври в зала "Васил Симов". В него ще вземат участие отборите на ЦСКА, Славия и Левски.

"Бизнесът и икономиката на България са в тежко положение. Ние като фирма изпитваме затруднения, но помагаме и ще помагаме там, където има морал, история, фенове и деца. В ЦСКА се опитват да направят нещо ново като продукт - не само картата. Затова аз и моите приятели и партньори ще направим всичко по силите си, за да успеят", заяви собственикът на ProMarket Митко Самоковски.

Водещи

Най-четени