"Супер ДЗИ" - първата 3D реклама, заснета у нас 17.04 | 13:40
В проекта е използвана единствената система за стереоскопично 3D кино на Балканите
Името на първия рекламен клип в 3D формат, осъществен в България, е "Супер ДЗИ". Поръчката е на застрахователната компания ДЗИ, като част от процеса на нейното ребрандиране.
Зад видеото стоят специалистите в телевизионните продукции от Screen Brothers, а криейтивът е на агенция Havas Worldwide Sofia.
Това е първата по рода си продукция, при която се използва единствената система за стереоскопично 3D кино на Балканския полуостров, специално сглобена по проект на Screen Brothers. В нея се включват едни от най-добрите цифрови кино камери в света - RED Epic-X, разположени под прав ъгъл, снимащи през полупрозрачно огледало, пресъздаващи начинът, по който виждат човешките очи.
Използват се варио обективи Angenieux Optimo DP 3D ready package, които представляват стереоскопични двойки – напълно еднакви механично и оптически. С такъв тип камера са заснети световни хитове като "Подземен Свят 4: Пробуждане" (Underworld Awakening), "Невероятният Спайдърмен" (The Amazing Spider-Man), "Прометей" (Prometheus), "Хобит" (Hobbit), "Оз: Великият и могъщият" (Oz: The Great and Powerful) и др.
Рекламният клип комбинира Великденската кампания на ДЗИ и предложенията на компанията в имущественото застраховане, новата визуална идентичност на дружеството и принадлежността към КВС груп, заедно със СИБАНК. В него участват деца, а мястото на заснемане е столично училище.
От агенция Havas Worldwide Sofia коментират, че както при всяка 3D продукция, важно при създаването на сценария на "Супер ДЗИ" е присъствието на детайли, които да подчертават ефектите на стереоскопичното кино. Тази особеност е била основното предизвикателството в работата на криейтив отдела, тъй като предложената история трябва едновременно да представя предимствата на продукта, но и да ги визуализира така, че да се предава необходимия 3D ефект.
Над 50 души екип бяха ангажирани в осъществяването на клипа "Супер ДЗИ". Той бе заснет изцяло за един ден, а постпродукцията отне две седмици. "Разполагахме с малко време за постснимачна обработка на рекламата, но благодарение на висококвалифицираните ни специалисти, успяхме да създадем продукт, който не отстъпва по качество на световните стандарти в производството на такъв тип кино", споделя Николай Спасов, собственик на Screen Brothers.
"Заложихме на най-добрия екип - режисьора Валери Милев и оператора Лоренцо Сенаторе, снимал редица холивудски 3D продукции, затова и резултатът е толкова добър."
За кампанията по ребрандирането си ДЗИ се довериха на медийната агенция Havas Media (бившата Media Planning Group), която предложи най-ефективния медиа микс за подобни 3D проекти. От агенцията заявяват, че задължителен и най-подходящ медиен канал са кино салоните, където се излъчват филмови 3D продукции.
Те предлагат възможност ефектите на стереоскопичното заснемане да се усетят в пълна степен. Допълнително, клипът може да се наблюдава в 3D канала на YouTube посредством анаглифни (цветни 3D) очила, както и на интернет страницата на ДЗИ. Като част от медийното планиране са включени и преса, интернет и телевизия, където клипът се излъчва в стандартния 2D формат.
"Трите измерения на новото лого са отправната точка на всички инициативи, които ДЗИ поема от началото на второто тримесечие. Тези измерения – динамика, действие, доверие, са интегрирани в нашите подходи. Ето защо решихме да направим нещо по-различно като заснехме първия стереоскопичен 3D рекламен клип. Това е поредното доказателство за иновативността и модерното мислене в нашата компания и утвърждаването ни като модел за подражание”, коментира Цанко Кръстев, ръководител "Реклама и комуникации” в ДЗИ.
Водещи
-
Рядък случай: Лекари от Пловдив премахнаха тумор с тегло 6 кг. от корема на жена
Пациентката е постъпила в болницата със силни болки и тежест в корема.
24.01 | 12:45
-
Певецът Миро има повод да почерпи
Той отбеляза шест години, откакто отказа алкохола и рестартира живота си.
24.01 | 12:15
-
Желязков: Конкурентноспособността е основен приоритет в процеса по стабилизиране на българската и европейска икономики
Захариева изтъкна необходимостта българските компании, учени и университети да бъдат още...
24.01 | 11:45
-
Възраждане: Еврозоната отнема животи вече и то още не сме влезли вътре
По думите му, бившият премиер Бойко Борисов е обявил, че през февруари ще бъде подаден...
24.01 | 11:30
Най-четени
-
Борисов: Партията, която ви вкара в чакалнята на еврозоната е ГЕРБ, през това време ДБ правеха протести, за да не влезем
Toй коментира и исканите имунитети и припомни, че са против.
24.01 | 09:28
-
Първи изслушвания на новите министри в Народното събрание
Новият регионален министър Иван Иванов ще бъде изслушан по въпроса за увеличението на цената...
24.01 | 10:15
-
Атмосферно смущение носи дъжд, край морето са възможни гръмотевици
Дневните температури ще се повишат и ще са около 9-12°С, малко по-ниски - до 4-6°С над места с...
24.01 | 08:00
-
Йорданов: Благодарение на ИТН, БСП и ГЕРБ здравият разум се завръща
От ИТН са категорични, че България не е готова за еврозоната.
24.01 | 10:45