"Супер ДЗИ" - първата 3D реклама, заснета у нас 17.04 | 13:40
В проекта е използвана единствената система за стереоскопично 3D кино на Балканите

Името на първия рекламен клип в 3D формат, осъществен в България, е "Супер ДЗИ". Поръчката е на застрахователната компания ДЗИ, като част от процеса на нейното ребрандиране.
Зад видеото стоят специалистите в телевизионните продукции от Screen Brothers, а криейтивът е на агенция Havas Worldwide Sofia.
Това е първата по рода си продукция, при която се използва единствената система за стереоскопично 3D кино на Балканския полуостров, специално сглобена по проект на Screen Brothers. В нея се включват едни от най-добрите цифрови кино камери в света - RED Epic-X, разположени под прав ъгъл, снимащи през полупрозрачно огледало, пресъздаващи начинът, по който виждат човешките очи.
Използват се варио обективи Angenieux Optimo DP 3D ready package, които представляват стереоскопични двойки – напълно еднакви механично и оптически. С такъв тип камера са заснети световни хитове като "Подземен Свят 4: Пробуждане" (Underworld Awakening), "Невероятният Спайдърмен" (The Amazing Spider-Man), "Прометей" (Prometheus), "Хобит" (Hobbit), "Оз: Великият и могъщият" (Oz: The Great and Powerful) и др.
Рекламният клип комбинира Великденската кампания на ДЗИ и предложенията на компанията в имущественото застраховане, новата визуална идентичност на дружеството и принадлежността към КВС груп, заедно със СИБАНК. В него участват деца, а мястото на заснемане е столично училище.
От агенция Havas Worldwide Sofia коментират, че както при всяка 3D продукция, важно при създаването на сценария на "Супер ДЗИ" е присъствието на детайли, които да подчертават ефектите на стереоскопичното кино. Тази особеност е била основното предизвикателството в работата на криейтив отдела, тъй като предложената история трябва едновременно да представя предимствата на продукта, но и да ги визуализира така, че да се предава необходимия 3D ефект.
Над 50 души екип бяха ангажирани в осъществяването на клипа "Супер ДЗИ". Той бе заснет изцяло за един ден, а постпродукцията отне две седмици. "Разполагахме с малко време за постснимачна обработка на рекламата, но благодарение на висококвалифицираните ни специалисти, успяхме да създадем продукт, който не отстъпва по качество на световните стандарти в производството на такъв тип кино", споделя Николай Спасов, собственик на Screen Brothers.
"Заложихме на най-добрия екип - режисьора Валери Милев и оператора Лоренцо Сенаторе, снимал редица холивудски 3D продукции, затова и резултатът е толкова добър."
За кампанията по ребрандирането си ДЗИ се довериха на медийната агенция Havas Media (бившата Media Planning Group), която предложи най-ефективния медиа микс за подобни 3D проекти. От агенцията заявяват, че задължителен и най-подходящ медиен канал са кино салоните, където се излъчват филмови 3D продукции.
Те предлагат възможност ефектите на стереоскопичното заснемане да се усетят в пълна степен. Допълнително, клипът може да се наблюдава в 3D канала на YouTube посредством анаглифни (цветни 3D) очила, както и на интернет страницата на ДЗИ. Като част от медийното планиране са включени и преса, интернет и телевизия, където клипът се излъчва в стандартния 2D формат.
"Трите измерения на новото лого са отправната точка на всички инициативи, които ДЗИ поема от началото на второто тримесечие. Тези измерения – динамика, действие, доверие, са интегрирани в нашите подходи. Ето защо решихме да направим нещо по-различно като заснехме първия стереоскопичен 3D рекламен клип. Това е поредното доказателство за иновативността и модерното мислене в нашата компания и утвърждаването ни като модел за подражание”, коментира Цанко Кръстев, ръководител "Реклама и комуникации” в ДЗИ.
Водещи
-
Шефът на щангите: Няма да позволя Карлос Насар да си тръгне
Стефан Ботев разкри защо Карлос Насар не получава заплата от федерацията
14.10 | 15:00
-
Полицаи крият камера за скорост зад кофи за боклук
Това е поредният пример за "креативен" подход от страна на униформените в региона, след като...
14.10 | 14:45
-
Министър Силви Кирилов: Засега няма да се вдига здравната вноска
Министърът на здравеопазването Силви Кирилов обеща на психиатрите да защитава интересите им в...
14.10 | 14:30
-
КЗК установи: Маржът на надценка на храните достига и до 90% 2
По думите на доц. Карадимов в българската икономика има тежки структурни деформации – резултат...
14.10 | 14:00
Най-четени
-
Над 360 000 българи работят и след пенсия за 16 лева отгоре
Средното увеличение на месечната пенсия в резултат на допълнителния стаж е 16,36 лева
14.10 | 10:30
-
6 държави, в които бензинът е по-евтин от водата
. В същото време литър бутилирана вода се търгува за около 0,60 долара заради срив в...
14.10 | 10:45
-
Цените на жилищата в София са се увеличили над 2,8 пъти за период от девет години и половина
Стара Загора и Бургас затварят класацията
14.10 | 09:45