30% повече клиентите проверяват сметките си за ток по интернет 05.06 | 11:35
От началото на годината 897 хиляди души са ЧЕЗ
С близо 30 на сто се е увеличил броят на клиентите на ЧЕЗ, които проверяват сметките си за ток по интернет, съобщиха за БТА от компанията "ЧЕЗ България".
От началото на годината 897 хиляди души са посетили интернет сайта на компанията, като сред най-често предпочитаните секции са "За клиента" и "Проверка на сметка".
От ЧЕЗ са обновили сайта си, като чрез нововъведенията е осигурена по-висока защита на личните данни на потребителите, уверяват от дружеството. Повече информация за предлаганите от ЧЕЗ услуги, както и адресите и работното време на центровете за обслужване на клиенти може да се получи от сайта на компанията - www.cez.bg или на денонощната информационна линия 0700 10 010.
Близо 900 000 уникални посещения отчете корпоративният сайт на ЧЕЗ от началото на годината. Клиентите най-често посещават www.cez.bg за проверка на месечната си сметка. Броят на уникалните посетители на корпоративния сайт на ЧЕЗ достигна 897 хиляди за първите пет месеца на 2011 г., което е с приблизително 13 хил. повече в сравнение със същия период на миналата година.
Благодарение на все по-атрактивния изглед и функционалности на сайта, новите посещения са нараснали до 30% от общия брой в сравнение с 18% за януари-май 2010 г. Сред най-често предпочитаните секции и тази година продължават да са "За клиента" и "Проверка на сметка", където са отчетени близо 70 % от всички посещения на сайта. Средно 3 минути се задържат клиентите в секцията "Проверка на сметка", показва статистиката на компанията.
"Динамичното ежедневие и все по-ускореното развитие на технологиите са фактори, които не могат да се пренебрегват. Все повече клиенти се възползват от възможностите, които предлага нашия уебсайт. Затова непрекъснато инвестираме в подобряването на неговите функционалности", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
В началото на ноември 2010 г. ЧЕЗ обнови корпоративния си сайт като подобри навигацията и доразви платформата за проверка на месечната сметка. С нововъведенията беше осигурена и по-висока защита на личните данни на потребителите.
Благодарение на направените подобрения клиентите могат да проследяват историята на месечните си фактури, като платените и неплатените сметки се различават и чрез цветова сигнализация. През миналата година средно 330 хил. клиенти месечно са проверявали сметките си онлайн.
Водещи
-
Покушението срещу премиера на Словакия: Фицо е в тежко състояние
Ето как реагираха световните и българските лидери на атентата
15.05 | 21:00
-
Изплуваха нови разкрития за разчленения труп край Ботевград
Зловещата находка се оказа в дома на предполагаемия убиец
15.05 | 20:45
-
Площад в центъра на София ще носи името на Българския патриарх и Софийски митрополит Кирил
Духовникът играе основна роля за спасяването на българските евреи
15.05 | 20:30
-
Скална маса се свлече на Прохода на Републиката
Срутището е станало пред очите на шофьори, които подадоха сигнал до NOVA
15.05 | 20:15
Най-четени
-
85% от българите имат собствен имот, но 22% не могат да го отопляват
Най-непопулярни са къщите в Испания - ползват ги едва една трета от гражданите.
15.05 | 09:30
-
Фондация "Четири лапи" и район "Средец" с кастрационна кампания за бездомни котки
Акцията ще продължи до 31 май
15.05 | 14:50
-
Какви са заплатите на евродепутатите 3
"Можем да имаме максимум четири души в Брюксел и ако все още има бюджет, можем да имаме и...
15.05 | 09:59