Ford лидер по продажби в лекотоварния сегмент 09.10 | 17:18
Марката заема второ място в Европа при леките коли

Отлични резултати постига Ford през първите 9 месеца на тази година. Конкретно в Европа компанията се нарежда на първо място по продажби на лекотоварни автомобили и на второ според реализираните сделки с леки коли. Добрите резултати са постигнати благодарение на увеличението на продажбите на марката и при двете категории. От началото на т.г. те са нараснали с 10%.
Между януари и септември Ford успява да увеличи пазарния си дял в 12 от общо 20-те си традиционни пазара в Европа, включително във Франция, Германия, Испания, Италия и т.н. Увеличение се наблюдава още и в Турция, а във Великобритания марката е абсолютен пазарен лидер.
За ръста в продажбите сериозно влияние са оказали новите модели на марката, както и технологията EcoBoost при двигателите. При лекотоварните автомобили на Ford с най-голям ръст се откроява високопроходимият пикап Ranger, сделките с който през септември са нараснали със 17%, а поръчките – с цели 73%. За първите 7 месеца на годината този автомобил е и най-продаван в класа си в Европа. През миналия месец при леките коли пък с най-сериозно увеличение на продажбите се наблюдава при новото Mondeo – 45%, а от началото на годината – с цели 60 на сто. Чаканият цели 51 години в Европа американски Ford Mustang също дава сериозно рамо на марката с близо 10 хил. поръчки от началото на тази година, когато започна да се продава за първи път официално в Европа.
Сериозно търсене се наблюдава и при двете категории автомобили, оборудвани с двигатели от семейството на Ford EcoBoost. Един на всеки 4 такива коли е с такъв бензинов мотор, а всеки пети пък се закупен с неколкократния победител в класацията "Двигател на годината" - 1-литровият EcoBoost.
От Нова година насам Ford е продал близо 1 млн. автомобила в Европа. Силният период за марката е следствие от разрастването на продуктовата гама на компанията, начело с представянето на нови модели, обясняват от компанията. "Ние предлагаме на нашите клиенти не само една от най-новите и разнообразни автомобилни гами в индустрията, но и широка гама от технологии, включително ефективните бензинови EcoBoost двигатели", казва вицепрезидентът по маркетинг, продажби и услуги във Eord-Европа Ролант де Ваард.
Водещи
-
Вдигат заплатите на служителите в „Български пощи“
28.02 | 17:59
-
Вторият хеликоптер за оказване на спешна медицинска помощ по въздуха кацна в България
Той ще бъде разположен в регионалната база на HEMS в гр. Сливен
28.02 | 17:40
-
Сомове, кефали и пъстърви радват риболовците в края на февруари
Зимният сезон не спира запалените риболовци, които продължават да отбелязват впечатляващи...
28.02 | 17:19
-
Радостин Василев: Къде са парите за магистрала "Хемус"?
"Аз като плевенчанин съм изключително щастлив, защото от много години чакаме тази магистрала...
28.02 | 16:59
Най-четени
-
Парламентът решава съдбата на четирима депутати от "Възраждане"
Прокуратурата иска сваляне на имунитетите им заради хулиганство и палеж
28.02 | 09:30
-
Деница Сачева: Няма уговорени мачове за регулаторите
"Бих се оттеглил от съдебната реформа, ако бях на мястото на Лена Бориславова, докато не...
28.02 | 09:46
-
Разходите за пенсии за януари месец разходите за пенсии са в размер на 1 909,5 млн. лева.
Общият размер на отчетените трансфери (нето) по консолидирания бюджет на ДОО за януари 2025 г....
28.02 | 09:13
-
Бойко Борисов: ГЕРБ не е спирала да работи за влизането на България в еврозоната
Пред над 60 младежи от 20 страни членки на ЕС Борисов заяви, че ГЕРБ има най-силната младежка...
28.02 | 15:15