Новият звеRSки Megane вече и по българските пътища (СНИМКИ) 20.06 | 15:39
Новото поколение на спортният хечбек предлага повече кончета и динамика на шосето и пистата

Новото поколение на най-мощният Megane R.S. от снощи официално е в България. Автомобилът дебютира статично в края на миналата година на Автомобилния салон София 2017, но вече дойде и за да тръгне по пътищата на страната. Стотици зрители – предимно фенове на хотхеча, се събраха на интерактивно представяне и теста на новия Renault Megane. Събитието бе гледано в реално време в социалните мрежи – Facebook и Instagram, както и на сайта meganers.renault.bg. Зрителите и гостите на мястото на събитието се насладиха на демонстрацията, направена от автомобилния пилот Димитър Илиев и се включиха в 3D мапинг, като създадоха трасета, по които да премине колата по време на теста.
"Renault Megane R.S. олицетворява колаборацията между екипите на Formula 1 и Renault Sport Cars. Моделът цели да отговори на клиентските очаквания за безопасно и безкомпромисно спортно шофиране в ежедневието. Радвам се, че сме заинтригували зрителите и те се включиха в теста. Благодарение на техните предизвикателства успяхме да покажем най-доброто, на което е способен автомобилът. Пожелавам им съвсем скоро да станат горди собственици на новото Renault Megane R.S.," заяви Рено Пирел, генерален мениджър на "Рено Нисан България".
Новият Megane R.S. е разработен в сътрудничество с екипа на Renault от Formula 1. Това е първият сериен автомобил, който използва новата емблема на Renault Sport. Възможностите за шаси са две Sport или Cup. Подходящо за ежедневно използване e Sport, което позволява да се съчетае динамичния стил на шофиране с комфорта. Cup е по-твърдото от двата вида шаси, тъй като е базирано на пистово поведение.
Вдъхновен от света на моторните спортове новото Renault Megane R.S. е оборудвано с по-широка предна и задна броня, спортни прагове и функционален заден дифузьор, както и централно разположен ауспух. Аеродинамична броня отпред насочва въздушния поток, задейства топлообменниците и охлажда двигателя. В задната част на автомобила освен двойния централен ауспух, са добавени странични въздушни отвори на бронята с цел насочване на въздушните потоци и преработен спойлер за балансиране на поведението на пътя.
За първи път в този сегмент автомобили е добавена технологията 4CONTROL, която позволява едновременно завиване на четирите колела. Тя дава и възможност за по-голяма гъвкавост в остри завои и изключителна стабилност във високоскоростни виражи.
Спортното арматурно табло, алуминиевите педали, седалките с интегрирани подглавници за допълнителна опора и волана с пера, както и интериорния дизайн, който е решен в червено и черно, новото Renault Megane R.S. пренася водача в света на високите скорости. Като препратка към автомобилните състезания са и изцяло светодиодни фарове R.S. Vision във формата на кариран флаг, а допълнителните фарове имат четири функции: фарове за мъгла, осветяване на пътя в завой, габаритни и дълги светлини.
Хотхечът се отличава от предшественика си с по-малък по обем мотор, но с повече мощност. Новото Renault Megane R.S. се предлага с 1,8-литров турбо бензинов двигател с директно впръскване на горивото, разработен в тясно сътрудничество с инженерите на Renault Sport. Двигателя разполага с мощност от 280 к.с. и максимален въртящ момент от 390 Нм. Предишното поколение бе задвижвано от 2-литров мотор, който първоначално имаше мощност от 250 к.с., а по-късно, с модификацията Trophy-R, тя нарасна до 275 коня. Сега клиентите могат да избират и между две скоростни кутии - механична 6-степенна и автоматична 6-степенна с двоен съединител, при която на разположение на водача са и пера на волана за смяна на предавките.
Мултимедийната система R-LINK 2 позволява лесно и бързо използване на всички функции на автомобила – радио, навигация и други, включително и свързване с R-LINK Store, където могат да бъдат открити приложения, създадени специално за използване в автомобила, като R.S. Monitor, който показва резултатите в реално време на екрана на системата. Разширената версия на приложението ще позволява запис и анализ на пътуванията, както и споделянето им в социалните мрежи.
Безопасността по време на шофиране е осигурена чрез адаптивния круиз контрол, системата за активен спирачен асистент, предупреждението за пресичане на осевата линия и системата за разпознаване на пътни знаци.
Водещи
-
Програмата "Топъл обяд" ще продължи и след 30 септември
Броят на общините, участващи в програмата, расте с десет процента между два програмни периода,...
28.02 | 13:30
-
Тръмп се стреми да промени световната търговия
„И тарифите са ключов инструмент за движение в тази посока“, каза старшият съветник на...
28.02 | 13:15
-
Възможен ли е разрив в коалиционното управление
„Това правителство се роди много трудно, в момента има ритуално размахване на шпаги. Очаквам...
28.02 | 12:59
-
Обезщетенията за майчинство ще бъдат спирани, ако майката работи по втори или допълнителен трудов договор
Това предвиждат изменения в Кодекса за социално осигуряване (КСО), заложени през...
28.02 | 12:45
Най-четени
-
Деница Сачева: Няма уговорени мачове за регулаторите
"Бих се оттеглил от съдебната реформа, ако бях на мястото на Лена Бориславова, докато не...
28.02 | 09:46
-
Парламентът решава съдбата на четирима депутати от "Възраждане"
Прокуратурата иска сваляне на имунитетите им заради хулиганство и палеж
28.02 | 09:30
-
Разходите за пенсии за януари месец разходите за пенсии са в размер на 1 909,5 млн. лева.
Общият размер на отчетените трансфери (нето) по консолидирания бюджет на ДОО за януари 2025 г....
28.02 | 09:13
-
Борисов посочи, че търпението му отдавна се е изчерпало
По думите на Борисов ГЕРБ ще подкрепи законовите промени, за да може да има напредък по ПВУ....
28.02 | 10:45