"Български пощи" ускорено обновяват IT базата си 29.06 | 19:25

Купен е софтуер за новата експресна услуга "Булпост"

От Андриян Георгиев

Възобновяването на технологичния и информационния парк е сред основните задачи на "Български пощи" ЕАД, каза главният изпълнителен директор на дружеството Деян Дънешки, цитиран от БТА.

Вече е  започнала процедура за интегрирано гише, с което ще се осигурят възможности за по-бързо и качествено обслужване на клиентите.

Допълнително е купен софтуер за новата експресна услуга "Булпост".

"Куриерската услуга е сектор, който много бързо се развива и ние залагаме в него сериозен ресурс и сериозни  надежди за повишаване на приходите на дружеството", заяви Дънешки.

Водещи

Най-четени