15% повече потребители са се свързали с колцентъра на ЧЕЗ през 2010 г. 08.05 | 11:19

Над 760 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали денонощната информационна линия

От Кремена Бедерева

С 15% повече са потребителите, които са се свързали с колцентъра на ЧЕЗ през 2010 г. в сравнение с 2009 г., съобщиха от пресцентъра на дружеството.

Над 760 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали денонощната информационна линия 0700 10 010 за връзка с компанията през 2010 г. Това представлява ръст от 15% в сравнение с 2009 г.

Всеки месец със служители на компанията по телефона се свързват средно над 60 000 клиенти, като 95% от обажданията се приемат до 25-ата секунда.

Голяма част от постъпилите в колцентъра обаждания са свързани със заявяване на услуга. Това е възможно за клиентите, подписали споразумение за индиректно обслужване.

През 2010 г. броят на споразуменията за индиректно обслужване, сключени от клиенти на ЧЕЗ, се е увеличил повече от шест пъти в сравнение с предходната година. Към момента общият брой на сключените споразумения е близо 8000, докато в края на 2009 г. те са били 1200.

Клиентите на ЧЕЗ използват денонощната информационна линия и за да сигнализират за нередности по електроразпределителната мрежа – скъсани или преплетени проводници, откраднати или незатворени врати на трафопостове, разпределителни касети, откраднати капаци на шахти.

Все повече потребители избират да зададат въпросите си и чрез специалния имейл адрес zaklienta@cez.bg, като през 2010 г. са получени 15% повече електронни писма в сравнение с 2009 г.

Тенденцията се затвърждава и през първото тримесечие на 2011 г., когато са получени с 5% повече имейли в сравнение със същия период от миналата година.

"Една от основните цели на ЧЕЗ е откритата комуникация и обратната връзка, която получаваме от потребителите. За максимално улеснение на клиентите и за да им спестим време и усилия, ние продължаваме да създаваме и разработваме различни варианти за предоставяне на услуги и информация по електронен път и чрез телефонната ни линия", каза Радослав Димитров, директор на дирекция "Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ.

За да информира и насочи своите клиенти, ЧЕЗ създаде "Пътеводител на клиента", който е достъпен и онлайн, на корпоративния сайт на компанията www.cez.bg, в секцията "За клиента".

Най-четени