15% повече потребители са се свързали с колцентъра на ЧЕЗ през 2010 г. 08.05 | 11:19
Над 760 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали денонощната информационна линия

С 15% повече са потребителите, които са се свързали с колцентъра на ЧЕЗ през 2010 г. в сравнение с 2009 г., съобщиха от пресцентъра на дружеството.
Над 760 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали денонощната информационна линия 0700 10 010 за връзка с компанията през 2010 г. Това представлява ръст от 15% в сравнение с 2009 г.
Всеки месец със служители на компанията по телефона се свързват средно над 60 000 клиенти, като 95% от обажданията се приемат до 25-ата секунда.
Голяма част от постъпилите в колцентъра обаждания са свързани със заявяване на услуга. Това е възможно за клиентите, подписали споразумение за индиректно обслужване.
През 2010 г. броят на споразуменията за индиректно обслужване, сключени от клиенти на ЧЕЗ, се е увеличил повече от шест пъти в сравнение с предходната година. Към момента общият брой на сключените споразумения е близо 8000, докато в края на 2009 г. те са били 1200.
Клиентите на ЧЕЗ използват денонощната информационна линия и за да сигнализират за нередности по електроразпределителната мрежа – скъсани или преплетени проводници, откраднати или незатворени врати на трафопостове, разпределителни касети, откраднати капаци на шахти.
Все повече потребители избират да зададат въпросите си и чрез специалния имейл адрес zaklienta@cez.bg, като през 2010 г. са получени 15% повече електронни писма в сравнение с 2009 г.
Тенденцията се затвърждава и през първото тримесечие на 2011 г., когато са получени с 5% повече имейли в сравнение със същия период от миналата година.
"Една от основните цели на ЧЕЗ е откритата комуникация и обратната връзка, която получаваме от потребителите. За максимално улеснение на клиентите и за да им спестим време и усилия, ние продължаваме да създаваме и разработваме различни варианти за предоставяне на услуги и информация по електронен път и чрез телефонната ни линия", каза Радослав Димитров, директор на дирекция "Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ.
За да информира и насочи своите клиенти, ЧЕЗ създаде "Пътеводител на клиента", който е достъпен и онлайн, на корпоративния сайт на компанията www.cez.bg, в секцията "За клиента".
Водещи
-
След земетресенията на Камчатка: Огненият пръстен в Тихия океан се събуди
Това може да убие милиони хора по Земята
31.07 | 20:45
-
Харалан Александров с кментар на „политическите войни” в страната
Радев атакува цялостната стабилизация на управлението, твърди социалният антрополог
31.07 | 20:15
Най-четени
-
"Възраждане" иска парични санкции за спящите депутати
По-строги санкции за редовно отсъствие
31.07 | 10:30
-
Асен Василев: В България за първи път от четири години българите започнаха да обедняват
Това заяви председателят на "Продължаваме промяната" Асен Василев на брифинг в Народното...
31.07 | 11:15
-
Президентът: Средствата за развитие на противопожарна авиация да бъдат насочени не към МВР, а във ВВС
Управляващите най-накрая трябва да вземат решение, заяви той
31.07 | 15:00
-
Димитър Стоянов: Премиерът манипулативно представя данни за пожарогасителната техника
Росен Желязков политизира проблема с липсата на летателна техника за гасене на пожари, заяви...
31.07 | 13:10